گوشی “m5 Note میزو” 16 آذرماه رسماً رونمایی خواهد شد

اگر به یاد داشته باشید، هفته‌ی گذشته اخباری از برنامه ی عرضه سال 2016 میزو به بیرون درز کرد و مشخص شد m5 نوت در دسامبر و نه در ماه نوامبر (که پیش از این شایعه شده بود) عرضه خواهد شد. خب، گویا این اطلاعات درست بوده است! این شرکت چینی اکنون اعلام کرده است […]

اگر به یاد داشته باشید، هفته‌ی گذشته اخباری از برنامه ی عرضه سال 2016 میزو به بیرون درز کرد و مشخص شد m5 نوت در دسامبر و نه در ماه نوامبر (که پیش از این شایعه شده بود) عرضه خواهد شد.

خب، گویا این اطلاعات درست بوده است! این شرکت چینی اکنون اعلام کرده است که گوشی خود را به صورت رسمی در 16 آذر معرفی خواهد کرد. این تایید از طریق تیزری صورت گرفته است که تصویری حقیقی از دستگاه را نیز نشان می‌دهد.

gsmarena_001-1

جالب است که این تیزر، به m3 نوت نیز اشاره کرده و بیان می‌کند تاکنون 20 میلیون دستگاه از آن تولید شده و تولید آن روزی که m5 نوت معرفی شود، متوقف خواهد شد.

گفته می‌شود گوشی هوشمند m5 نوت، تراشه‌‌ی مدیاتک Helio P10 و نمایشگر 5.5 اینچی فول HD دارد. دیگر مشخصات شایعه شده رم 3 گیگابایت، حافظه ی 32 گیگابایتی، دوربین‌های 13و 5 مگاپیکسل و اندروید 6 (مارشمالو) هستند.

 

 

پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال