شایعه: گوشی هوشمند Meizu Pro 6 از 10 فلاش ال‌ای‌دی برخوردار خواهد بود

گوشی‎های هوشمندی که دو فلاش ال‌ای‌دی دارند همه جا دیده می‎شوند، آن‎هایی که 3 فلش ال‌ای‌دی دارند نیز نسبتا محبوب هستند. به عنوان مثال، در این رابطه گوشی‎هایی نظیر لومیا 950 و لومیا 950 XL و همچنین گوشی Lenovo Vibe Shot محبوب هستند. نظرتان ولی در رابطه با 10  ال‌ای‌دی چیست؟ این تعداد ال‌ای‌دی‎های گوشی […]

گوشی‎های هوشمندی که دو فلاش ال‌ای‌دی دارند همه جا دیده می‎شوند، آن‎هایی که 3 فلش ال‌ای‌دی دارند نیز نسبتا محبوب هستند. به عنوان مثال، در این رابطه گوشی‎هایی نظیر لومیا 950 و لومیا 950 XL و همچنین گوشی Lenovo Vibe Shot محبوب هستند.
نظرتان ولی در رابطه با 10  ال‌ای‌دی چیست؟ این تعداد ال‌ای‌دی‎های گوشی در پیش روی Meizu Pro 6 خواهد بود، البته اگر آخرین شایعاتی که در این رابطه به گوش می‎رسد درست باشد. تصویری که چند روز قبل از این پرچم‎دار آتی این شرکت به صورت رسمی عرضه شد (تصویر شاخص) در واقع یک حلقه در اطراف منفذ فوکوس خودکار لیزری نشان می‎دهد، حلقه‎ای که یقینا قرار بوده است خانه‎ای برای قرارگیری فلش باشد، چون در جای دیگری از این گوشی چنین چیزی پیدا نمی‎شود.
اما 10 ال‌ای‌دی؟ گوشی Pro 6 قرار است دستگاه بزرگی باشد، در این شکی نیست (شایعات از یک صفحه‎ی نمایش 5.7 اینچی صحبت می‎کنند)، که معنای آن می‎تواند این باشد که این حلقه آنقدر بزرگ است که آن دیودها را در خود جا دهد. ولی شاید شما بپرسید “دلیل این کار چیست؟” و ما هم باید با شما هم عقیده باشیم. ولی اگر در نظر بگیرید، اندکی (خوب در اینجا به صورت بالقوه به مقدار زیاد) نور اضافی می‎تواند باعث شود که در بخش عکاسی این دوربین تفاوت بسیاری ایجاد شود، و شاید ایده‎ی پشت این ال‎ای‎دی‎ها هم همین باشد.
گرچه وقت زیادی برای بحث در رابطه با آن نداریم چون تا معرفی رسمی گوشی Meizu Pro 6 تنها 4 روز باقیمانده است.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال