گوشی Meizu Pro 6S اوایل آبان‌ماه معرفی می‌شود

ماه گذشته اخباری شنیده شد مبنی بر این‎که شرکت میزو در حال کار بر روی دو نسخه‎ی پیشرفته‎تر از گوشی Pro 6 خود است، گوشی که فروش آن از اردیبهشت‎ ماه آغاز شده است. یکی از این دو گوشی Pro 6S و دیگری Pro 6S Plus نام دارد. مدل دوم به نظر قرار است دارای […]

ماه گذشته اخباری شنیده شد مبنی بر این‎که شرکت میزو در حال کار بر روی دو نسخه‎ی پیشرفته‎تر از گوشی Pro 6 خود است، گوشی که فروش آن از اردیبهشت‎ ماه آغاز شده است. یکی از این دو گوشی Pro 6S و دیگری Pro 6S Plus نام دارد. مدل دوم به نظر قرار است دارای چیپست اگزینوس 8890 سامسونگ باشد، همان چیپستی که در گوشی نوت 7 و سری اس 7 این شرکت کره‎ای پیدا می‎کنید.

با این وجود، مدیرعامل بخش فروش و بازاریابی شرکت میزو یعنی آقای لی نان گفته است که امسال این شرکت دستگاهی که دارای چیپست سامسونگ باشد وارد بازار نخواهد کرد. دلیل انجام این کار به مشکلاتی در خصوص پشتیبانی از شبکه‎ی 4G بر می‎گردد، گرچه او جزئیات بیشتری در این رابطه مطرح نکرده است. ایشان هم‎چنین اعلام کرده است که سال 2017 شاهد ورود گوشی Pro 7 به بازار خواهیم بود.

بنابراین کاملا مشخص است که دستگاه بعدی این شرکت Pro 6S نام دارد، همان‎طور که شایعات قبلی به این موضوع اشاره داشتند. ممکن است در ابتدای آبان‎ماه شاهد رونمایی رسمی از این گوشی باشیم، دستگاهی با یک نمایشگر لمسی 5.2 اینچی با دقت فول اچ‎دی که درست نظیر مدل معمولی (بدون S) این شرکت است، ولی به جای آن از چیپست توانمند شرکت مدیاتک یعنی Helio X25 استفاده می‎کند. به جز این گوشی، انتظار می‎رود که تا قبل از اتمام امسال شاهد عرضه‎ی دو گوشی دیگر از سری m شرکت میزو باشیم.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال