شرکت میزو در حال ساخت یک تبلت 7.9 اینچی است

براساس گزارش منتشر شده در چین، شرکت تولید گوشی‎های هوشمند میزو در حال کار بر روی ساخت تبلت جدیید است که قرار است در آینده‎ای نزدیک عرضه شود. تبلت 7.9 اینچی شرکت میزو گفته می‎شود مشخصات یک دستگاه میان‎رده با یک قیمت ارزان را دارد. این استراتژی است که اکثر شرکت‎های مهم چینی اتخاذ می‎کنند […]

براساس گزارش منتشر شده در چین، شرکت تولید گوشی‎های هوشمند میزو در حال کار بر روی ساخت تبلت جدیید است که قرار است در آینده‎ای نزدیک عرضه شود. تبلت 7.9 اینچی شرکت میزو گفته می‎شود مشخصات یک دستگاه میان‎رده با یک قیمت ارزان را دارد. این استراتژی است که اکثر شرکت‎های مهم چینی اتخاذ می‎کنند و جای تعجب ندارد که میزو نیز برای تبلت جدید خود آن را در پیش بگیرد.

در حال حاضر اطلاعات زیادی در مورد این تبلت معرفی نشده‎ی میزو وجود ندارد ولی براساس ادعای این گزارش از یک نمایشگر 7.9 اینچی با رزولوشن 2K به همراه یک دوربین عقب 16 مگاپیکسلی و دوربین جلوی 8 مگاپیکسلی بهره می‎برد و میزان رم، پردازنده یا حافظه‎داخلی و گنجایش باتری این دستگاه مشخص نیست.

این گزارش هم‎چنین اشاره می‎کند که تبلت جدید میزو قیمتی در حدود 1699 یوآن چین (در حدود 280 دلار) خواهد داشت. زمان عرضه‎ی این دستگاه مشخص نیست و احتمالا در طول هفته‎های آینده اخبار بیشتری در خصوص آن منتشر می‎شود.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال