تیزر میزو به رونمایی از شارژ فوق سریع mCharge 4.0 اشاره دارد

میزو یکی دیگر از شرکت‎های مهم دیگری است که در کنگره جهانی موبایل در 10 اسفندماه کنفرانس مطبوعاتی برگزار خواهد کرد. شعار تبلیغاتی این شرکت “سریع‎تر از همیشه” بوده ولی اطلاعات دیگری در این زمینه مطرح نشده است. با این وجود، براساس آخرین شایعات ستاره‎ی حضور میزو در این مراسم mCharge 4.0 خواهد بود. mCharge […]

میزو یکی دیگر از شرکت‎های مهم دیگری است که در کنگره جهانی موبایل در 10 اسفندماه کنفرانس مطبوعاتی برگزار خواهد کرد. شعار تبلیغاتی این شرکت “سریع‎تر از همیشه” بوده ولی اطلاعات دیگری در این زمینه مطرح نشده است.

با این وجود، براساس آخرین شایعات ستاره‎ی حضور میزو در این مراسم mCharge 4.0 خواهد بود. mCharge 4.0 نسل بعدی فناوری mCharge این شرکت است که باعث می‎شود باتری خالی یک گوشی‎هوشمند در عرض 45 دقیقه به طور کامل شارژ شود. شایعه شده که برای این منظور از یک شارژر 9 ولتی / 4 آمپری (36 واتی) استفاده می‎شود، به عبارتی شارژ باتری در ولتاژ کمتر از 9 ولت (پایین‎تر از 12 ولت) ولی با جریان آمپر بالاتری صورت می‎گیرد. اگر بخواهیم ساده‎تر بگوییم این نوع فناوری به معنای شارژ سریع‎تر ولی با دمای کمتر است.

میزو اخیرا حسابی درگیر ارائه‎ی چندین گوشی‎هوشمند از جمله Pro 6 Plus, M5, M5 Note و M5s بوده است، بنابراین ممکن است در آینده‎ای نزدیک این شرکت گوشی Pro 7 خود را با پشتیبانی از فناوری mCharge 4.0 رونمایی کند.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال