گوشی M5S میزو با پردازنده 8هسته‌ای و 4گیگابایت رم در TENAA و 3C رویت شد

گزارش‌های جدید حاکی از این است که یک گوشی جدید از شرکت میزو در رگولاتوری چینی TENAA و در دو فهرست متفاوت با نام‌های M612Q  و  M612Mرویت شده که با توجه به مشخصات آن می‌توان گفت که دستگاه مشاهده شده همان Meizu M5S می‌باشد.     گفته می‌شود که این گوشی با بهره‌مندی از یک […]

گزارش‌های جدید حاکی از این است که یک گوشی جدید از شرکت میزو در رگولاتوری چینی TENAA و در دو فهرست متفاوت با نام‌های M612Q  و  M612Mرویت شده که با توجه به مشخصات آن می‌توان گفت که دستگاه مشاهده شده همان Meizu M5S می‌باشد.

 

 

گفته می‌شود که این گوشی با بهره‌مندی از یک پردازنده هشت‌هسته‌ای با فرکانس 1.3 گیگاهرتز و نیز نمایشگر 5.2 اینچی با کیفیت اچ‌دی دارای گزینه‌های رم 2 / 3 / 4 گیگابایتی برای میزان حافظه داخلی 16 / 32 / 64 گیگابایتی خواهد بود. ضمناً وجود یک دوربین 13 مگاپیکسلی در پشت دستگاه و یک دوربین سلفی 5 مگاپیکسلی از دیگر مشخصات ذکر شده برای این گوشی است.

 

 

وزن گوشی 138 گرم بوده و در ابعاد 148.2 در 72.53 در 8.4 میلی‌متر عرضه خواهد شد. گفتنی است Meizu M5S از اندروید 6.0 مارشملو پشتیبانی کرده و مجهز به یک باتری 2930 میلی‌آمپرساعتی خواهد بود. این گوشی در رنگ‌های نقره‌ خاکستری، طلایی و رزگلد در اختیار کاربران قرار خواهد گرفت. علاوه بر TENAA، این گوشی گواهینامه 3C چین را نیز دریافت نموده است.

پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال