گوشی Meizu Pro 7 با چیپست Kirin 960 عرضه می‌شود

شرکت میزو کمتر از دو هفته پیش از گوشی Meizu Pro 6s پرده برداشت اما این گوشی در مقایسه با نسل قبلی خود، Pro 6، تنها اندکی بهبود یافته بود و تغییر چندانی در آن مشاهده نمی‌شد. اگرچه خبری مبنی بر عرضه گوشی جدید نبود اما به نظر می‌رسد که این شرکت قصد دارد تا […]

شرکت میزو کمتر از دو هفته پیش از گوشی Meizu Pro 6s پرده برداشت اما این گوشی در مقایسه با نسل قبلی خود، Pro 6، تنها اندکی بهبود یافته بود و تغییر چندانی در آن مشاهده نمی‌شد. اگرچه خبری مبنی بر عرضه گوشی جدید نبود اما به نظر می‌رسد که این شرکت قصد دارد تا پیش از پایان سال 2016 میلادی از گوشی Pro 7 خویش نیز رونمایی کند.

در حال حاضر برخی از مشخصات کلیدی این محصول به بیرون درز پیدا کرده است که در راس آن‌ها می‌توان به چیپست Kirin 960 اشاره کرد. ظاهراً میزو این بار تصمیم گرفته تا به جای استفاده از چیپست اگزینوس 7420 سامسونگ که در Pro 5 از آن استفاده کرده بود از دیگر همکار خود یعنی هوآوی کمک بگیرد. در هر صورت گوشی Pro 7 میزو مجهز به آخرین چیپست شرکت هوآوی با هسته پردازنده جدید Cortex-A73 بوده و در کنار آن از پردازنده گرافیکی Mali-G71 نیز بهره خواهد برد.

بنا به روند حاکم فعلی و این عقیده که هر چه میزان رم دستگاه بیشتر باشد، بهتر خواهد بود؛ میزو نیز در محصول جدید خود از رم 4 یا 6 گیگابایتی استفاده خواهد کرد. در بخش دوربین نیز Pro 7 نیز همانند نسل قبلی خود یعنی Pro 6s دارای دوربین 12 مگاپیکسلی با سنسور IMX 386 سونی خواهد بود.

نکته جالب حضور یک سنسور اثر انگشت در این گوشی است که با عنوان ” Sonavation” از آن یاد شده و در زیر شیشه نمایشگر قرار خواهد گرفت.

به هر حال افرادی که قصد خرید گوشی Pro 6s میزو را دارند بد نیست تا رونمایی رسمی این شرکت از محصول جدیدش Pro 7 که تاریخ آن چهارم دی‌ماه تعیین شده است، صبر کنند. تصاویر منتشر شده این گوشی را می‌توانید در ادامه مشاهده کنید:

 

 

 

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال