عضویت در بلو اسکای بدون نیاز به دعوتنامه انجام می‌شود

پس از یک سال از فعالیت بلو اسکای اکنون کاربران می‌توانند برای ثبت نام بدون دعوتنامه در این پلتفرم اقدام کنند. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، در حالی که یک سال از راه اندازی اپلیکیشن بلو اسکای می‌گذرد ثبت نام آن تنها با استفاده از دعوتنامه توسط دیگر کاربران امکان داشته است. […]

پس از یک سال از فعالیت بلو اسکای اکنون کاربران می‌توانند برای ثبت نام بدون دعوتنامه در این پلتفرم اقدام کنند.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، در حالی که یک سال از راه اندازی اپلیکیشن بلو اسکای می‌گذرد ثبت نام آن تنها با استفاده از دعوتنامه توسط دیگر کاربران امکان داشته است. این پلتفرم اعلام کرد کاربران می‌توانند بدون نیاز به دعوتنامه در این شبکه اجتماعی ثبت نام کرده و از آن استفاده کنند. تعداد کاربران این پلتفرم اکنون به ۳ میلیون کاربر رسیده و رقابت جدی‌تری را برای جذب کاربران نسبت به ایکس و تردز آغاز کرده است.

این شبکه اجتماعی در وبلاگ خود پستی را منتشر کرده و در آن اعلام کرد از این پس سیستم ثبت نام با کمک دعوتنامه به طور کامل حذف شده و با هدف رشد هرچه بیشتر کاربران و مدیریت آنها قرار است در آینده قابلیت‌های بیشتری نیز در اختیار کاربران قرار بگیرد.

جک رابر مدیرعامل بلو اسکای در گزارشی اعلام کرد در طول سال گذشته تلاش شد تا نسبت به زیرساخت‌های مبنایی و ظرفیت‌های مدیریت محتوا بررسی‌هایی انجام گیرد. اکنون این پلتفرم آماده بوده و در ادامه ماه جاری برچسب گذاری شخص ثالث قابلیت فدریشن در آن فعال خواهد شد بدین ترتیب افراد می‌توانند سرویس‌های مدیریتی شخصی‌سازی شده را به اجرا درآورد.

این قابلیت در بلو اسکای به کاربران کمک می‌کند تا به صورت آزادتر و شخصی‌سازی شده به پلتفرم دسترسی داشته باشند. طبق ادعای بلو اسکای اکنون کاربران امکان انتخاب خود را داشته و دیگر قدرت انتخاب در اختیار شرکت‌های خصوصی یا الگوریتم‌های مخفی نخواهد بود.

بلو اسکای در سال ۲۰۱۹ توسط جک دورسی بنیانگذار سابق توییتر کار خود را آغاز کرد. در آن زمان هدف از آغاز به کار پروژه بلو اسکای ایجاد پروتکل اجتماعی باز برای تبدیل شدن به تعاملات عمومی بوده است. در سال ۲۰۲۱ نیز بلو اسکای با تبدیل شدن به یک شرکت مستقل همچنان به مراودات مالی خود با توییتر ادامه داده بود. اما پس از ورود ایلان ماسک به توییتر این مراودات نیز کاملاً قطع شدند.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال