مرسدس بنز در نیمه اول سال 2016 میلادی فروشی بالغ بر یک میلیون دستگاه داشته است

برای اولین بار در تاریخ 90 ساله‎ی شرکت مرسدس بنز، این شرکت توانسته است 1 میلیون خودرو در نیمه‎ی اول سال 2016 در اختیار مشتریان خود قرار دهد. از دی ماه سال 1394 تا تیرماه سال 1395 این شرکت آلمانی توانسته است 1,006,619 تعداد خودرو به مشتریان خود در سراسر جهان تحویل دهد که به […]

برای اولین بار در تاریخ 90 ساله‎ی شرکت مرسدس بنز، این شرکت توانسته است 1 میلیون خودرو در نیمه‎ی اول سال 2016 در اختیار مشتریان خود قرار دهد. از دی ماه سال 1394 تا تیرماه سال 1395 این شرکت آلمانی توانسته است 1,006,619 تعداد خودرو به مشتریان خود در سراسر جهان تحویل دهد که به نسبت همین بازه‎ی زمانی در سال 2015 یک پیشرفت 12.1 درصدی به شمار می‎رود.

این ارقام هم‎چنین به شرکت مرسدس بنز کمک می‎کند که چهلمین ماه موفقیت در رکورد فروش خود را در تحویل حدود 188 هزار و 444 ماشین به دست آورد که به نسبت تیرماه سال قبل 11.1 درصد بیشتر است.

اگر بخواهیم این نتایج به دست آمده را بر اساس منطقه‎های مختلف جغرافیایی تقسیم کنیم باید گفت که قاره‎ی اروپا بزرگترین بازار این شرکت باقی مانده و 444 هزار و 581 عدد از خودروهای تحویلی مربوط به این قاره بوده است. منطقه‎ی آسیا-اقیانوسیه دومین حوزه‎‎ای است که این شرکت بیشترین سود خود را از آن‎جا دریافت می‎کند به نحوی که تعداد 346 هزار و 220 عدد ماشین در اختیار مشتریان قرار گذاشته شده است. از این مقدار، 219 هزار و 999 عدد مربوط به کشور چین بوده که در بین تمامی کشورهای این منطقه مهم‎ترین بازار برای مرسدنس بنز است و به نسبت همین بازه‎ی زمانی در سال قبل یک افزایش 33.1 درصدی داشته است.

جای شگفتی نخواهد داشت اگر بگوییم که ناوگان خودروهای سری SUV این شرکت محبوب‎ترین بوده‎اند به نحوی که 339 هزار و 541 عدد از این خودرو به فروش رفته است. رتبه‎های بعدی در اختیار ماشین‎های جمع‎ و جور است، یعنی کلاس B و A خودروهای مرسدس بنز به نحوی که ماشین‎های CLA Shooting Brake، CLA و GLA در کل 319 هزار و 626 عدد از آمار کل را به خود اختصاص می‎دهند. کلاس C فروشی در حد 200 هزار داشته و در رابطه با فروش سایر مدل ماشین‎های مرسدس بنز جزئیاتی ارائه نشده است.

Ola Kallenius عضو هیئت مدیریت Daimler AG مسئول برای امور فروش و بازاریابی خودروهای مرسدس بنز در اظهارنظری در رابطه با این موفقیت گفته است:

“ما امسال توانستیم از عدد یک میلیون فروش عبور کنیم و بنابراین بهترین موفقیت در نیمه‎ی اول سال را در تاریخ این شرکت به دست آورده‎ایم. یک سوم ماشین‎های مسافربری مرسدس‎ بنز فروخته شده مربوط به مدل SUV بوده‎اند. این امر نشان می‎دهد که تغییر محصول ما به خوبی دارد جواب می‎دهد و سری ماشین‎های SUV کاملا جدید شده مورد استقبال مشتریان ما قرار گرفته‎اند.”

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال