ادغام پیام رسانی بین دایرکت اینستاگرام و فیسبوک مسنجر

پیش از این فیسبوک اعلام کرده بود تلاش دارد تا پیام رسان های خود را تا حد امکان ادغام کند. در حال حاضر این اقدام صورت گرفته و پیام رسان های دایرکت اینستاگرام و مسنجر با هم ادغام شده است. در بروزرسانی جدید اینستاگرام کلیه کاربران این شبکه اجتماعی می‌توانند از طریق دایرکت و مسنجر […]

پیش از این فیسبوک اعلام کرده بود تلاش دارد تا پیام رسان های خود را تا حد امکان ادغام کند. در حال حاضر این اقدام صورت گرفته و پیام رسان های دایرکت اینستاگرام و مسنجر با هم ادغام شده است. در بروزرسانی جدید اینستاگرام کلیه کاربران این شبکه اجتماعی می‌توانند از طریق دایرکت و مسنجر فیسبوک پیام را ارسال و دریافت کنند.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، هم اکنون پیام رسان های مسنجر فیسبوک و دایرکت اینستاگرام با هم ادغام شده است. بدین ترتیب کاربران می‌توانند به طور همزمان با ارسال و دریافت پیام در هر دو پلتفرم پروفایل های خود را در هر دو شبکه مورد استفاده قرار دهند.

در حال حاضر تنها کاربرانی که از به‌روزرسانی جدید استفاده کردند امکان دسترسی به این قابلیت را خواهند داشت. این موضوع از نظر حفظ حریم خصوصی و ارتقاء امنیت داده های کاربران بسیار مهم خواهد بود. همچنین کاربرانی که نیاز به این قابلیت ندارند می‌توانند به روز رسانی را دریافت نکنند.

البته در به‌روزرسانی اینستاگرام ابزارهای جدیدی نیز مانند Vanish Mode نیز اضافه شده است. این قابلیت به کاربران اجازه می‌دهد تا برخی پیام‌ها را مخفی کنند. از دیگر قابلیت‌های این به‌روز رسانی می‌توان به ایموجی های سفارشی، قابلیت تغییر رنگ چت و روشهایی برای مسدود کردن پیام های ناخواسته نیز اشاره کرد. قابلیت جدید Messenger’s Watch Together در به‌روزرسانی جدید اینستاگرام به کاربران اجازه می دهد تا همزمان با مکالمه ویدیویی با دوستان خود فیلم تماشا کنند.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال