صدا و سیما پیام رسان سروش را به مزایده گذاشت

به نظر می رسد صدا و سیما قصد دارد مالکیت پیام رسان سروش را واگذار کند. روز گذشته آگهی مزایده این پیام رسان در فضای مجازی شد که صحت این خبر را تائید می کند. به گزارش سرویس اخبار تکنولوژی تکنا، صدا و سیما مبلغ یک میلیارد و 980 میلیون تومان ضمانت برای این مناقصه […]

به نظر می رسد صدا و سیما قصد دارد مالکیت پیام رسان سروش را واگذار کند. روز گذشته آگهی مزایده این پیام رسان در فضای مجازی شد که صحت این خبر را تائید می کند.

به گزارش سرویس اخبار تکنولوژی تکنا، صدا و سیما مبلغ یک میلیارد و 980 میلیون تومان ضمانت برای این مناقصه در نظر گرفته است. همچنین در  برخی محافل نیز از قیمت گذاری 40 میلیارد تومانی برای این پیام رسان حکایت دارد. رئیس هیئت مدیره این پیام رسان اعلام کرده که این پیام رسان تحت مالکیت صدا و سیما است و اکنون این سازمان تصمیم گرفته تا آن را به فروش برساند. در حالی که پیش از این اعلام شده بود که این پیام رسان کاملا مستقل است. این پیام رسان اکنون به صورت دو نسخه جداگانه ارائه میشود. نسخه سروش که قدیمی است و سروش پلاس که از سال 98 معرفی شده و امکان تغییر نام آن نیز وجود دارد. در واقع مالکیت این پیام رسان جدید در پرده ای از ابهام قرار دارد.

تعداد کاربران سروش 500 هزار و سروش پلاس 2 میلیون است و با وجود حذف پیام رسان های رقیب، این پیام رسان هرگز مورد استقبال قرار نگرفت.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال