متا ساخت و فروش NFT را به اینستاگرام می آورد

متا سعی دارد تا پشتیبانی از NFT در مجموعه های خود را گسترش دهد. به تازگی این شرکت اعلام کرد احتمالا برخی تولیدکنندگان محتوا در اینستاگرام می توانند NFT را ایجاد و به فروش برسانند. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، حدود یکسال از آزمایش NFT در متا برای استفاده کاربران اینستاگرام و […]

متا سعی دارد تا پشتیبانی از NFT در مجموعه های خود را گسترش دهد. به تازگی این شرکت اعلام کرد احتمالا برخی تولیدکنندگان محتوا در اینستاگرام می توانند NFT را ایجاد و به فروش برسانند.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، حدود یکسال از آزمایش NFT در متا برای استفاده کاربران اینستاگرام و فیسبوک میگذرد. تاکنون کاربران تنها قادر به نمایش کلکسیونهای دیجیتالی خودبودند.

اما به لطف ابزار جدید این شبکه اجتماعی ، سازندگان می توانند علاوه بر ساخت NFT آن را به دنبال کنندگان بفروشند. به گفته متا، ابزار دیجیتال جدید این شرکت به کاربران کمک می کند تا در بلاکچین Polygon اقدام به ساخت NFT های خود کنند. حتی امکان فروش آن در پلتفرم های دیگر نیز وجود دارد. این شرکت اعلام کرد تا سال ۲۰۲۴ هیچ کارمزدی بابت فروش NFT دریافت نخواهد کرد.

اینستاگرام از مدت ها پیش تاکنون تمرکز خود را روی درآمدزایی گذاشته است و تلاش دارد تا با ارائه ویژگی های جدید، کسب درآمد را افزایش دهد. اما این اولین باری است که این شبکه اجتماعی قصد دارد با مارکت پلیس های NFT مانند Opensea رقابت کند.

 

 

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال