هوش مصنوعی مولد متا در ساخت تبلیغات در فیسبوک و اینستاگرام استفاده می‌شود

متا پیش از این اعلام کرده بود قصد دارد به زودی از سیستم جدیدی مبتنی بر هوش مصنوعی مولد برای ساخت تبلیغات رونمایی کند. اکنون سیستم متا رونمایی شده و کاربران می توانند با استفاده از آن کمپین های تبلیغاتی خود را در فیسبوک و اینستاگرام طراحی کنند. به گزارش‌ سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی […]

متا پیش از این اعلام کرده بود قصد دارد به زودی از سیستم جدیدی مبتنی بر هوش مصنوعی مولد برای ساخت تبلیغات رونمایی کند. اکنون سیستم متا رونمایی شده و کاربران می توانند با استفاده از آن کمپین های تبلیغاتی خود را در فیسبوک و اینستاگرام طراحی کنند.

به گزارش‌ سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، هوش مصنوعی مخصوص ساخت تبلیغات در متا دارای ویژگی مهمی است که در آن امکان ارسال تعداد زیادی از رونوشت تبلیغات برای مخاطبان وجود دارد. البته در همه آنها پیام اصلی تبلیغ یکسان است. ویژگی مهم دیگر آن نیز وجود ویژگی های پس زمینه است که در آن امکان طراحی های مختلف برای تبلیغات ارائه میشود.

ویژگی مهم برش تصویر نیز به کاربران کمک می کند تا از تصاویر در اندازه های مختلف برای مکان های مختلف مانند شبکه های اجتماعی و با استوری ها و ریلز استفاده کنند.

به گفته متا در حال حاضر تنها تبلیغ کنندگان منتخب به این ویژگی دسترسی دارند و تعداد افراد استفاده کننده از آن از ماه جولای افزایش خواهد یافت. در پست وبلاگ این شرکت در این مورد آمده است: اکنون این ویژگی با گروه کوچکی از تبلیغ کنندگان در حال آزمایش است تا بتوان بازخوردهایی را از آن بدست آورد. این بازخوردها در بهبود محصول به ما کمک خواهد کرد. از ماه جولای نیز استفاده از این محصول توسط افراد بیشتر انجام میگیرد. در اواخر سال جاری نیز ویژگی های بیشتری به محصول اضافه خواهد شد.

متا در سه ماهه اول امسال دارای نتایج مثبت مالی بوده و برخلاف نظرات تحلیلگران توانست در سه فصل گذشته رشد درآمدی خوبی را تجربه کند. متا در همین بازه موفق به افزایش ۲۶ درصدی تلچبلیغات خود شد. البته میانگین قیمت هر تبلیغ آن حدود ۱۷ درصد کاهش داشته است.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال