متا هدست کوئست ۳ را پیش از رونمایی هدست اپل معرفی کرد

در حالیکه اپل طی روزهای آینده از اولین هدست واقعیت ترکیبی خود رونمایی خواهد کرد، متا با سبقت از اپل هدست جدید خود با نام کوئست ۳ را معرفی کرد. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، اپل در حال آماده سازی مراسم WWDC 2023 است و قرار است در این مراسم از هدست […]

در حالیکه اپل طی روزهای آینده از اولین هدست واقعیت ترکیبی خود رونمایی خواهد کرد، متا با سبقت از اپل هدست جدید خود با نام کوئست ۳ را معرفی کرد.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، اپل در حال آماده سازی مراسم WWDC 2023 است و قرار است در این مراسم از هدست واقعیت ترکیبی خود رونمایی کند. از این طرف متا با رو دست زدن به اپل از هدست Meta Quest 3 رونمایی کرده است. قرار است هدست جدید متا فصل پاییز با قیمت ۴۹۹.۹۹ دلار به بازار عرضه شود. همچنین به گفته شرکت سازنده این هدست در مدل دیگر بهمراه حافظه بیشتر نیز عرضه خواهد شد.

کوئست ۳ نسبت به نسل قبل خود بهبودهایی داشته و کمی سبک تر و راحت تر شده است. در آن از تراشه اسنپدراگون جدید استفاده نشده که قدرت پردازشی دوبرابری را عرضه می کند. طبق گزارش منتشر شده توسط ورج، متا به زودی برای هدست های قبلی به روز رسانی های نرم افزاری منتشر خواهد کرد. با استفاده از این آپدیت آنها قدرت پردازشی و قدرت گرافیکی بیشتری خواهد داشت. دو هدست کوئست پرو و کوئست ۲ با این به روز رسانی به قابلیت ارتقا وضوح نیز مجهز خواهند شد.

متا در هدست جدید خود از کنترلر های بازطراحی شده استفاده کرده و دارای حسگرهایی در سه ناحیه در بخش جلویی است. همچنین این هدست میزبان ۴ دوربین است که در دو سمت چپ و راست به طور مساوی قرار گرفته اند. دو دوربین به صورت تمام رنگی و دودورین دیگر نیز از نوع استاندارد است. یک حسگر عمق سنج نیز در بخش مرکزی این هدست قرار دارد.

پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال