متا به دنبال توسعه برنامه محتوای متنی به عنوان رقیب توییتر است

 در حالی که متا شبکه اجتماعی اینستاگرام و فیسبوک را در اختیار دارد اما قصد دارد یک برنامه محتوای متنی مستقل دیگر توسعه دهد که به عنوان رقیب توییتر فعالیت خواهد کرد. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، متا به دنبال ایجاد یک برنامه محتوای متنی با هدف رقابت با توییتر است. این […]

 در حالی که متا شبکه اجتماعی اینستاگرام و فیسبوک را در اختیار دارد اما قصد دارد یک برنامه محتوای متنی مستقل دیگر توسعه دهد که به عنوان رقیب توییتر فعالیت خواهد کرد.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، متا به دنبال ایجاد یک برنامه محتوای متنی با هدف رقابت با توییتر است. این برنامه از پروتکل غیر متمرکز ActivityPub پشتیبانی خواهد کرد. طبق گزارش‌های منتشر شده برنامه جدید متا ضمن ارتباط با اینستاگرام به کاربران اجازه خواهد داد تا از طریق شبکه اجتماعی اینستاگرام در این برنامه جدید ثبت نام کنند.

وب سایت مانی کنترل مدعی است این برنامه را همراه با عملکردهای ویژه‌اش مشاهده کرده است.به گفته این وبسایت در این برنامه لینک های قابل لمس ، بیوگرافی کاربر، نام کاربری، تصاویر و ویدیوها وجود دارد. همچنین همانند اینستاگرام دارای دنبال کننده و ویژگی لایک است.

پس از انتشار این گزارش متا بیانیه ای را در رابطه با تایید این موضوع منتشر کرد. سخن گوی متا در این رابطه پاسخ داده است: هم اکنون این شرکت به دنبال ایجاد یک شبکه اجتماعی مستقل برای اشتراک گذاری های متنی است. متا معتقد است فضای جداگانه ای برای سازندگان و کاربران عمومی ایجاد خواهد شد که در آن می توان علائق خود را به اشتراک گذاشت.

علاوه بر متا شرکت های حوزه فناوری و استارتاپ ها نیز به دنبال فرصتی هستند تا از مهاجرت کاربران توییتر به نفع خود استفاده کنند. پس از خریداری توییتر توسط ایلان ماسک بسیاری از کاربران از این شبکه اجتماعی مهاجرت کردند.

 

 

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال