متا قابلیت انتشار محتوا از اینستاگرام به تردز را آزمایش می‌کند

متا قصد دارد قابلیت جدیدی را به کاربران عرضه کند که با استفاده از آن بتوان محتوا را از اینستاگرام در تردز نیز منتشر کرد. این روش برای افزایش جذب کاربران انجام خواهد گرفت. در واقع این قابلیت امکان به اشتراک گذاری بین پلتفرمی پست‌ها را برای کاربران فراهم می‌کند. به گزارش سرویس اخبار فناوری […]

متا قصد دارد قابلیت جدیدی را به کاربران عرضه کند که با استفاده از آن بتوان محتوا را از اینستاگرام در تردز نیز منتشر کرد. این روش برای افزایش جذب کاربران انجام خواهد گرفت. در واقع این قابلیت امکان به اشتراک گذاری بین پلتفرمی پست‌ها را برای کاربران فراهم می‌کند.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، متا روی قابلیت جدیدی برای افزایش تعامل در تردز با استفاده از اینستاگرام کار می‌کند. این شرکت آزمایش ویژگی ارسال پست‌های پلتفرمی از اینستاگرام به تردز را آغاز کرده است. انجام  این آزمایش پیش از این توسط تعدادی از کاربران تردز در زمان ظاهر شدن تنظیمات در اینستاگرام مورد تایید قرار گرفت.

طبق گزارش‌های منتشر شده و به گفته متا ارسال بین پلتفرمی پست‌ها از اینستاگرام به شبکه اجتماعی تردز توسط کاربران کاملاً اختیاری خواهد بود. همچنین کاربران می‌توانند پست‌هایی که قرار است در حساب تردز به اشتراک گذاشته شوند را انتخاب کنند. متا اعلام کرد اکنون این قابلیت به صورت جهانی در مرحله آزمایش قرار گرفته و با استفاده از آن کاربران امکان ارسال تصاویر متقابل از اینستاگرام به تردز را خواهند داشت. البته در حال حاضر ریلز‌ها امکان اشتراک گذاری از اینستاگرام به تردز را ندارند. در حال حاضر پلتفرم تردز متعلق به متا ۱۵۰ میلیون کاربر دارد و این شرکت چندین ویژگی را برای تقویت رشد آن مورد آزمایش قرار داده است. ارسال بین پلتفرمی پست‌ها از فیسبوک به ترد نیز مورد آزمایش قرار گرفته و اکنون این قابلیت در فیدهای فیس‌بوک برای اینستاگرام تبلیغ می‌شود.

همچنین متا سازندگان را ترغیب به فعالیت بیشتر در تردز می‌کند. متا پاداش‌هایی را برای انتشار محتوا در این پلتفرم به سازندگان آن اهدا خواهد کرد. هنوز مشخص نیست با استفاده از این روش‌های متنوع تا چه اندازه متا در جذب کاربران بیشتر در تردز و افزایش آنان موفق خواهد بود. باید دید این شرکت در آینده چه پلن‌هایی را برای بهبود این اپ و جذب کاربران بیشتر انجام خواهد داد. در حال حاضر آزمایش‌ها برای جذب افراد بیشتر در این اپلیکیشن انجام می‌گیرد.