متا قصد دارد از کامل‌ترین عینک واقعیت افزوده دنیا رونمایی کند

عینک واقعیت افزوده متا به نام اوریون گی‌های هوش مصنوعی می‌تواند یکی از گجت‌های تاریخ ساز در جهان محسوب شود. این دستگاه در رویداد کانکت ۲۰۲۴ توسط این شرکت رونمایی خواهد شد. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، پیش از این شایعات متعددی در مورد عینک واقعیت افزوده متا به نام Orion منتشر […]

عینک واقعیت افزوده متا به نام اوریون گی‌های هوش مصنوعی می‌تواند یکی از گجت‌های تاریخ ساز در جهان محسوب شود. این دستگاه در رویداد کانکت ۲۰۲۴ توسط این شرکت رونمایی خواهد شد.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، پیش از این شایعات متعددی در مورد عینک واقعیت افزوده متا به نام Orion منتشر شده بود. پیش از به این موضوع اشاره شد که متا روی ساخت یک عینک واقعیت افزوده جدید کار می‌کند که احتمالاً امسال تصاویری از این عینک منتشر شده و یا خبرهایی به صورت اجمالی در مورد آن عرضه می‌شود. طبق گزارش بیزینس اینسایدر این شرکت قصد دارد از عینک واقعیت افزوده خود در پاییز امسال و در رویداد Meta Connect رونمایی کند. محصول با نام Orion یک عینک متفاوت از ریپن بوده و در واقع هدست واقعیت مجازی این شرکت محسوب خواهد شد. در این گزارش عینک واقعیت افزوده متا به عنوان محصولی متفاوت معرفی شده است.

در گزارش‌های قبلی آمده است این محصول با استفاده از هوش مصنوعی چند وجهی و دوربین می‌تواند تجربه شگفت انگیزی را به کاربر ارائه کند. هدست های قبلی متا از قبیل کوئست ۳ برای بازی‌های واقعیت مجازی ساخته شد و البته در آن شاهد برخی ویژگی‌های واقعیت ترکیبی نیز بوده‌ایم.

اما در عینک Orion ویژگی‌های خاص دیگری نظیر المان بصری پیشرفته تر وجود دارد. در حال حاضر هنوز جزئیات دقیقی در مورد این تکنولوژی منتشر نشده است. اما احتمالاً متا برای ارائه این نسخه از عینک واقعیت مجازی آزمایش مدل‌های اولیه و پیشرفته محصول را انجام خواهد داد. حتی در صورت نمایش این دستگاه در رویداد کانکت امسال قرار است در سال ۲۰۲۷ به عنوان محصول کامل به بازار عرضه شود. البته ابتدا این ؤکت از نسخه نمایشی این هدست برای جلب توجه عموم استفاده خواهد کرد. این در حالی است که محصولات واقعیت افروده و واقعیت مجازی همچنان با استقبال کم خریداران مواجه است.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال