متا از هدست واقعیت ترکیبی کوئست ۳ بدون نیاز به سیم و باتری خارجی رونمایی کرد

هدست واقعیت ترکیبی کوئست ۳ توسط متا در خرداد ماه امسال به صورت مختصر معرفی شد. اکنون این شرکت به طور کامل از هدست جدید خود رونمایی کرده است. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، همزمان با برگزاری کنفرانس Meta Connect 2023 کوئست ۳ همراه با مشخصات کامل معرفی شد. البته متا پیش […]

هدست واقعیت ترکیبی کوئست ۳ توسط متا در خرداد ماه امسال به صورت مختصر معرفی شد. اکنون این شرکت به طور کامل از هدست جدید خود رونمایی کرده است.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، همزمان با برگزاری کنفرانس Meta Connect 2023 کوئست ۳ همراه با مشخصات کامل معرفی شد. البته متا پیش از این و قبل از معرفی اولیه اپل ویژن پرو از این هدست رونمایی کرده بود.

طبق گفته متی هدست واقعیت ترکیبی کوئست ۳ می‌تواند علاوه بر امکان مشاهده محتوای مجازی اتفاقات دنیای واقعی را نیز به کاربر نشان دهد. همچنین استفاده از این هدست به سیم نیاز نداشته و باتری خارجی نیز برای آن به کار نخواهد رفت. به نظر می‌رسد این ویژگی‌ها عملاً نوعی طعنه به اپل و هدست ویژن پرو این شرکت باشد.

متا در این هدست از پردازنده Snapdragon XR2 Gen 2 به همراه ۸ گیگابایت رم استفاده کرده است. همچنین با توجه به افزایش قدرت گرافیک آن تا دو برابر نسبت به نسل قبل عمل کرده آن نیز نسبت به هدست کوئست پرو بهتر خواهد بود.

نسخه دارای حافظه ذخیره‌سازی ۱۲۸ گیگابایت ارزان‌ترین مدل کوئست ۳ به شمار می‌رود. شارژدهی این هدست همانند نسخه کوئست ۲ بوده بنابراین می‌تواند با شارژ کامل حدود ۳ ساعت کارکرد داشته باشد.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال