متا اولین عینک واقعیت افزوده خود را در ۲۰۲۴ عرضه می کند

متا که اکنون تمرکز خود را روی ساخت عینک های واقعیت افزوده قرار داده است اولین عینک واقعیت افزوده خود به نام Nazare را تا سال ۲۰۲۴ به طور رسمی عرضه خواهد کر.د البته به اعتقاد برخی دیگر تا زمان گسترش استفاده از فناوری واقعیت افزوده زمان زیادی نیاز است. به گزارش سرویس اخبار فناوری […]

متا که اکنون تمرکز خود را روی ساخت عینک های واقعیت افزوده قرار داده است اولین عینک واقعیت افزوده خود به نام Nazare را تا سال ۲۰۲۴ به طور رسمی عرضه خواهد کر.د البته به اعتقاد برخی دیگر تا زمان گسترش استفاده از فناوری واقعیت افزوده زمان زیادی نیاز است.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، مارک زاکربرگ در زمینه استفاده از عینک واقعیت افزوده در متاورس ایده های گسترده ای را در سر دارد. وی عقیده دارد محصولاتی مانند عینک های واقعیت افزوده خواهد توانست تعریف دیگری از ارتباط با فناوری را برای کاربران به وجود آورد.

 پیش از این نیز این شرکت در ویدیو هایی با کمک جلوه های ویژه آینده متاورس را به نمایش گذاشته بود. اگرچه ایده های زاکربرگ در مورد چنین کارهایی بسیار متفاوت است ولی احتمالاً این فناوری نمی تواند در کوتاه مدت قابلیت های ویژه ای را به کاربران ارائه کند. دلیل آن نیز عدم ارائه تکنولوژی های موجود در ویدئو نمایشی متا توسط سخت افزار یا نرم افزار های کنونی است. علاوه بر آن هنوز نمونه اولیه از عینک های واقعیت مجازی این شرکت ساخته نشده است.

 با این حال زاکربرگ سعی دارد با کمک کارمندان خود تا سال ۲۰۲۴ اهداف بلندپروازانه ای را در مورد عینک های پیشرفته پیاده کند. در صورت موفقیت سخت افزار های آینده نگرانه این شرکت مانند عینک های واقعیت افزوده و مورد توجه قرار گرفتن این دستگاه‌ها احتمالاً این شرکت می‌تواند دوباره به عنوان یک شرکت نوآور معرفی شود.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال