میثم شکری ساز، رهبر اقتصادی موفق کشور

در برهه های زمانی حساس و شرایط سخت، همواره افرادی هستند که خم به ابرو نیاورده و مسیر پیشرفت و موفقت را همچنان مانند قبل طی می کنند. در اوضاع نامساعد اقتصادی، هنگامی که بسیاری از کسب و کارها با مشکلات بسیاری مواجه شده اند، برخی شرکت ها و مجموعه ها هستند که با موفقیت […]

در برهه های زمانی حساس و شرایط سخت، همواره افرادی هستند که خم به ابرو نیاورده و مسیر پیشرفت و موفقت را همچنان مانند قبل طی می کنند. در اوضاع نامساعد اقتصادی، هنگامی که بسیاری از کسب و کارها با مشکلات بسیاری مواجه شده اند، برخی شرکت ها و مجموعه ها هستند که با موفقیت از این موانع عبور کرده و مسیر خود را طی می کنند. دکتر میثم شکری ساز و مجموعه وی یکی از این شرکت های موفق است که مشکلات بسیاری را پشت سر گذاشته و از اهداف و برنامه های خود دست نکشیده اند. وی فردی است که توانست در بدترین شرایط اقتصادی هم، مجموعه های تحت مدیریت خود را به بهترین نحو رهبری کرده و در مسیر نگاه دارد. با ما باشید تا با این مدیر موفق آشنا شویم.

با این مدیر اقتصادی بیشتر آشنا شوید

دکتر میثم شکری ساز، کارآفرین برتر و یکی از موفق ترین و جوان ترین مدیران اقتصادی کشور می باشد. در حال حاضر، وی مدیر عامل هولدینگ پارس پندار نهاد می باشد. هولدینگ پارس، فعالیت های گسترده ای در حوزه های مختلف آموزشی انجام داده و از زیر مجموعه های آن می توان به مرکز توسعه آموزش مجازی پارس، موسسه کاوش(کنسرسیوم ارزیابی و اعتبارسنجی شرکت ها)، موسسه حقوقی و مهاجرتی پارسی کانادا، انتشارات پارسیان دانش پندار و موسسه نشر دیجیتال پارسیان دانش پندار علم گستر اشاره کرد. میثم شکری ساز متولد سال 1365 بوده و دارای مدرک دکترای کارآفرینی، کارشناسی ارشد مدیریت MBA از دانشگاه امیر کبیر و اشتنبایس آلمان و کارشناسی مهندسی صنایع می باشد.

 وی در طول سال های فعالیت حرفه ای خود، خدمات بسیاری در حوزه های اقتصادی، آموزشی، علمی و پژوهشی ارائه داده است. لازم به ذکر است این مدیر جوان نویسنده و مترجم بوده و در دهه گذشته بیش از 10 عنوان کتاب در حوزه های مختلف از وی به چاپ رسیده است. از جمله این کتاب ها می توان به این موارد اشاره کرد: ناگفته های تاریخ تفکرات مدیریت، بازاریابی نوگرا، روابط فرد و سازمان، استوار، بازاریابی گوریلی، فراتر از استراتژی، مذاکره با دستان خالی و آسایش در آرامش. همچنین بیش از 20 عنوان مقاله از این جوان تلاشگر در حوزه های مختلف منتشر شده و به چاپ رسیده است که از آن جمله می توان به این موارد اشاره کرد:

میثم شکری ساز

  • نقش E-learning در کارآفرینی
  • The concept of market development in E-learning an approach in pars.E-learning.
  • Study of the corporate E-learning market in Iran, by making use of SWOT one of strategic management tools
  • شناسایی و رتبه بندی موانع کارآفرینی در ایران با رویکرد اقتصاد مقاومتی
  • تاثیرآموزش الکترونیکی در فرهنگ کارآفرینی “بررسی مشکلات و رفع موانع” ،فصلنامه فرهنگی هنری “اندیشه هنر” سال نخست شماره 2، زمستان
  • Transformation Leadership as a Pivotal Principle for Achieving Organizational Innovation Dr. Alireza Shirvani. Dr.Meisam Shekarisaz.
  • Designing and testing a model for entrepreneurial development with a focus on individual, group, organizational and environmental components. ارائه شده در اجلاس جهانی کار آفرینی و کسب و کار در کشور کانادا (حضور در اجلاس 1398)
  • Investigation of entrepreneurial orientation and marketing capabilities on the performance of new international investments considering the moderating role of competition intensity. ارائه شده درکنفرانس بین المللی نوآوری در مدیریت و مهندسی صنعتی همایش بین المللی در کشور استرالیا-1397

وی در طی سال ها فعالیت حرفه ای خود دستاوردهای بسیاری نیز به دست آورده است که از آن جمله می توان به انتخاب وی به عنوان مدیر برتر فناوری اطلاعات کشور در سال 1396 و دریافت گواهینامه ملی رعایت حقوق مصرف کنندگان در دو سال متوالی و گواهینامه برگزیده همایش های ملی فناوری اطلاعات توسط مرکز توسعه آموزش های مجازی پارس اشاره کرد.

لازم به ذکر است با توجه به سن این مدیر جوان، وی به عنوان یکی از جوان ترین و موفق ترین کارآفرینان کشور شناخته شده و عملکرد قابل توجهی از خود در این حوزه از خود بر جای گذاشته است. در مراکز تحت مدیریت این مدیر جوان بیش از پانصد نیروی متخصص در بیش از ده مرکز و نمایندگی این مجموعه در حال خدمت رسانی می باشند.

سخن پایانی

زمان زیادی است که کشور درگیر مشکلات و معضلات اقتصادی بسیاری می باشد. این مشکلات و معضلات در تمامی زمینه ها نفوذ کرده و تبعات بسیاری بدی بر تمامی آن ها گذاشته اند. بسیاری از کسب و کارها و مجموعه ها با وجود این معضلات و نابسامانی ها به مشکلات بسیاری بر خورده و موانع بسیاری در مسیر رشد و پیشرفت آن ها به وجود آمده است. در این راستا می توان گفت به اقتصاد و تجارت ر کشور صدمات زیادی وارد شده و مسیر رشد و شکوفایی اقتصادی بسته خواهد شد. در این شرایط، وجود مدیران خلاق و رهبران اقتصادی می تواند موانع موجود در حوزه های اقتصادی را کنار زده و راه رشد و پیشرفت را باز نگه دارد.

مدیران جوان و شایسته همچون میثم شکری ساز در کشور کم نبوده و حضور آن ها در عرصه های مختلف مدیریتی می تواند رشد و پیشرفت را به کشور باز گردانده و تضمین کننده آینده روشن جامعه باشد. این افراد با تکیه بر مهارت ها و علم و دانش خود می توانند در این مسیر قدم برداشته و پویایی و شکوفایی را به بازارهای تجاری و اقتصادی بازگردانند. قشر جوان از سرمایه های عظیم هر جامعه ای به حساب آمده و آینده کشور وابسته به آن ها است. با توجه به شرایط پیچیده کشور ما، لزوم حضور فعالی این قشر در حوزه های مختلف ضروری بوده و می بایست بسیاری از عرصه ها به دست آن ها سپرده شده و از توانایی ها و مهارت های آن ها در حوزه های مختلف نهایت بهره را برد.


پایان رپرتاژ خبری

این مطلب یک رپرتاژ خبری تبلیغاتی میباشد و پایگاه اخبار فناوری تکنا مسئولیتی در قبال محصولات، خدمات و صحت و سقم محتوای این مقاله ندارد.