دو ساعت هوشمند جدید توسط مایکل کورس معرفی شد

مایکل کورس یکی از طراحان مد آمریکاییست که شرکتی با همین نام را نیز داشته و در زمینه‌ی طراحی لباس نیز شهرت زیادی دارد. علاوه بر این، وی به تولید وسایل جانبی نیز روی آورده و به تازگی دو ساعت هوشمند جدید با نام‌های Dylan و Bradshaw را با مجهز بودن به سیستم‌عامل اندروید وِر […]

مایکل کورس یکی از طراحان مد آمریکاییست که شرکتی با همین نام را نیز داشته و در زمینه‌ی طراحی لباس نیز شهرت زیادی دارد. علاوه بر این، وی به تولید وسایل جانبی نیز روی آورده و به تازگی دو ساعت هوشمند جدید با نام‌های Dylan و Bradshaw را با مجهز بودن به سیستم‌عامل اندروید وِر پیش روی کاربران قرار داده است.

ساعت هوشمند Dylan به بندی پلاستیکی با بدنه‌ای از رنگ رُز گلد و مشکی مجهز شده ظاهری اسپرت‌تر نسبت به مدل دیگر دارد. از سوی دیگر ساعت هوشمند Bradshaw قرار است در پنج رنگ مختلف تولید شود. بدنه هر دو ساعت‌های هوشمند نیز از جنس فلز ضدزنگ می‌باشد.

چیزی که در نگاه اول می‌توانیم در طراحی این ساعت‌های هوشمند مشاهده کنیم، اندازه نسبتا بزرگ صفحه‌نمایش است، چیزی که هدف اصلی مایکل از ایجاد آن، ارائه محصولی مطابق با سلیقه کاربرانی است که ساعت‌های با صفحه بزرگ را دوست دارند. البته طراحی کلی این ساعت‌های هوشمند همانند دیگر محصولات شرکت مایکل کورس بوده و می‌توان اِلِمان‌های ساعت‌های آنالوگ این شرکت در این محصولات هوشمند را مشاهده نمود با این تفاوت که حالا این دستگاه‌ها به سیستم‌عامل اندروید وِر مجهز شده‌اند.

البته نباید متصور شوید که این ساعت‌های هوشمند که توسط مایکل کورس معرفی شده‌اند، به شکلی غیر استاندارد توسعه پیدا کرده‌اند، بلکه هر دو این محصولات به صفحه‌نمایش‌هایی با رزولوشن 320×290، چیپست اسنپ‌دراگون 2100، اسپیکر و … مجهز شده‌اند. چندین طرح مختلف نیز به صورت پیش‌فرض برای این ساعت هوشمند در نظر گرفته شده که کاربران می‌توانند در حالت عادی از آنها استفاده نمایند.

قیمتی که مایکل کورس برای ساعت هوشمند Dylan در نظر گرفته 350 دلار بوده و ساعت هوشمند Bradshaw نیز 350 تا 399 دلار قیمت خواهد داشت.

پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال