شایعه: مایکروسافت قصد دارد SwiftKey را به مبلغ 250 میلیون دلار خریداری کند

مایکروسافت، غول نرم‌افزار دنیای تکنولوژی، قصد دارد شرکت SwiftKey را به مبلغ 250 میلیون دلار خریداری کند. در حالی که هنوز هیچ یک از دو شرکت خبری را در این مورد منتشر نکرده‌اند، شایعات مختلف حکایت از این موضوع دارند که هر دو تا پایان هفته‌‌ی جاری بیانیه‌ای را منتشر خواهند کرد. اگر اطلاعی در […]

مایکروسافت، غول نرم‌افزار دنیای تکنولوژی، قصد دارد شرکت SwiftKey را به مبلغ 250 میلیون دلار خریداری کند. در حالی که هنوز هیچ یک از دو شرکت خبری را در این مورد منتشر نکرده‌اند، شایعات مختلف حکایت از این موضوع دارند که هر دو تا پایان هفته‌‌ی جاری بیانیه‌ای را منتشر خواهند کرد.

اگر اطلاعی در مورد SwiftKey ندارید باید به شما بگوییم که SwiftKey برنامه‌ای محبوب کیبورد برای دو پلتفرم iOS و اندروید است که حدود 300 میلیون کاربر دارد. این برنامه در ابتدا و در سال 2010 برای گوشی‌های‌ اندرویدی منتشر شد و راه خود را در سال 2014 بر روی گوشی‌های اپل باز کرد. SwiftKey در ابتدا برنامه‌ای پولی بود اما با تغییر سیاست به برنامه‌ای رایگان اما خریدهای درون برنامه‌ای تبدیل شد.

مایکروسافت فعلا برای پلتفرم ویندوزفون کیبورد بسیار محبوبی را تحت عنوان  Word Flow در اختیار دارد و به زودی آن را برای اندروید و iOS منتشر می‌کند. حال آنکه چرا این شرکت قصد خرید کیبورد شرکت SwiftKey را دارد کمی عجیب به نظر می‌رسد. گفته می‌شود یکی از دلایلی که مایکروسافت قصد خرید این کیبورد را دارد آن است که در این کیبورد از تکنولوژی خاصی برای بهبود هوش مصنوعی کیبورد استفاده شده که مایکروسافت با خرید آن می‌تواند از این هوش مصنوعی در دیگر محصولات خود به خوبی استفاده کند.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال