مایکروسافت قابلیت خواندن فایل‌های PDF را به اپلیکیشن آفیس اندروید می‌آورد

مایکروسافت به تازگی به‌روز رسانی جدیدی را برای تمامی برنامه‌های آفیس اندروید منتشر کرده است. این به‌روز رسانی که فعلا برای برخی از کاربران منتشر شده قرار است به زودی برای تمامی مناطق منتشر شود. در این به‌روزرسانی بر روی سیستم‌عامل اندروید، می‌توان شاهد قابلیتی جدید بر روی برنامه‌ی ورد بود. به گفته‌ی مایکروسافت، کاربران […]

مایکروسافت به تازگی به‌روز رسانی جدیدی را برای تمامی برنامه‌های آفیس اندروید منتشر کرده است. این به‌روز رسانی که فعلا برای برخی از کاربران منتشر شده قرار است به زودی برای تمامی مناطق منتشر شود. در این به‌روزرسانی بر روی سیستم‌عامل اندروید، می‌توان شاهد قابلیتی جدید بر روی برنامه‌ی ورد بود. به گفته‌ی مایکروسافت، کاربران از این پس و با دریافت این به‌روز رسانی می‌توانند فایل‌های PDF را بر روی اپلیکیشن Word مشاهده کنند.

پیش از این نیز این امکان توسط برنامه‌ی  OneDrive مایکروسافت صورت گرفته بود، اما به دلایلی مایکروسافت تصمیم گرفته تا این قابلیت را به اپلیکیشن Word نیز اضافه کند. علاوه بر این، برنامه‌ی Excel اندروید نیز آپدیت جدیدی را دریافت کرده است. این به‌روزرسانی بر روی برنامه‌های آفیس اندروید به کاربران اجازه می‌دهد تا بر روی تصاویر خود سایه و بازتاب ایجاد کنند تا کیفیت تصاویر به مراتب بیش از پیش شود.

همان‌طور که در ابتدای خبر نیز به آن اشاره کردیم، این به‌روز رسانی برای تمامی مناطق منتشر نشده و احتمالا طی روزهای آینده بتوانید آپدیت کامل برنامه‌ی آفیس اندروید مایکروسافت را دریافت کنید.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال