مایکروسافت برای اطلاع کاربران از مشکل پیش آمده، از کدهای QR در ارور بلواسکرین ویندوز استفاده می‌کند

مایکروسافت اعلام کرد که شروع به قرار دادن کدهای QR در صفحات ارور خود می‎کند تا بهتر به کاربران علت هنگ کردن سیستم‎شان را توضیح دهد. ظاهران ایموجی اخمو کاملا اطلاعاتی که کاربران نیاز داشته‎اند را در اختیار آن‎ها نمی‎گذاشته است. بنابراین در عوض نشان دادن کدی همانند با “BAD_SYSTEM_CONFIG_INFO” یا “KERNEL_DATA_INPAGE_ERROR”، صفحه‎ی آبی ترسناک […]

مایکروسافت اعلام کرد که شروع به قرار دادن کدهای QR در صفحات ارور خود می‎کند تا بهتر به کاربران علت هنگ کردن سیستم‎شان را توضیح دهد. ظاهران ایموجی اخمو کاملا اطلاعاتی که کاربران نیاز داشته‎اند را در اختیار آن‎ها نمی‎گذاشته است. بنابراین در عوض نشان دادن کدی همانند با “BAD_SYSTEM_CONFIG_INFO” یا “KERNEL_DATA_INPAGE_ERROR”، صفحه‎ی آبی ترسناک مرگ (ارور بلواسکرین) در عوض یک کد قابل اسکن نشان داده خواهد شد که به صفحه‎ای که علت آن را توضیح می‎دهد لینک می‎شود. ظاهرا، کاربر از یک دستگاه موبایل ثانویه، به منظور اسکن کردن این کد و دریافت پشتیبانی ساده تر از خدمات مشتری، استفاده خواهد کرد.

هنوز این سیستم اجرایی نشده است، که باید توضیح دهنده‎ی صفحه‎ی فرود عمومی فعلی QR باشد. امیدواریم که مایکروسافت این صفحات فرود را قبل از اینکه آن را به تمامی کاربران نشان دهد، به همان کد به خصوصی که کاربر آن را می‎بیند، مرتبط کند.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال