مایکروسافت ، هوآوی، لنوو و شیائومی به دنبال تصاحب کمپانی کانادایی BlackBerry

چند ماه پیش و پس از اینکه کمپانی بزرگ BlackBerry با انتشار گزارشات مالی خود، همگان را از درآمد بسیار پایین خود متعجب کرد، شرکت‌های مختلف یکی یکی برای خرید این کمپانی، اعلام آمادگی کردند. این کمپانی کانادایی مدت‌هاست که نتوانسته در بازار، آنطور که باید موفق شود و همین موضوع سبب شده تا در سال‌های […]

چند ماه پیش و پس از اینکه کمپانی بزرگ BlackBerry با انتشار گزارشات مالی خود، همگان را از درآمد بسیار پایین خود متعجب کرد، شرکت‌های مختلف یکی یکی برای خرید این کمپانی، اعلام آمادگی کردند. این کمپانی کانادایی مدت‌هاست که نتوانسته در بازار، آنطور که باید موفق شود و همین موضوع سبب شده تا در سال‌های اخیر، چندان شاهد خبرساز بودن این شرکت نباشیم.

حالا اخبار جدیدی توسط مجله‌ی خبری DigiTimes منتشر شده که نشان می‌دهد شرکت‌های بزرگی همچون هوآوی، لنوو، مایکروسافت و شیائومی برای خرید کمپانی BlackBerry، اعلام آمادگی کرده‌اند. حتی شرکت مایکروسافت با تلاش بسیاری، درخواست ارزیابی ارزش BlackBerry را ارسال کرده و قصد دارد تا اطلاعات بیشتری در مورد احتمال سرمایه‌گذاری در این شرکت، کسب نماید.

با اینکه کمپانی بزرگ مایکروسافت تمایل زیادی برای خرید BlackBerry و به دست گرفتن ویژگی‌های نرم‌افزاری این شرکت دارد، شرکت‌های مشهور و بزرگ چینی همچون هوآوی، لنوو و شیائومی نیز از سویی دیگر، قصد خرید بلک‌بری را دارند تا بتوانند بهتر در بازار کشورهای اروپایی و آمریکایی بدرخشند. کمپانی بزرگ لنوو نیز بعد از خرید موتورلا، قصد دارد تا جای پای خود را در دنیای تکنولوژی با خرید بلک‌بری، محکم‌تر از قبل نماید.

هنوز BlackBerry واکنشی به این درخواست‌ها نشان نداده اما به نظر می‌رسد به زودی، شاهد انتشار اخبار بیشتری در این مورد باشیم.

پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال