مایکروسافت رویدادی را پیرامون آفیس در 12 آبان برگزار خواهد کرد

بعد از یک هفته تمرکز بر روی معرفی جدیدترین محصولات، مایکروسافت به سراغ بخش نرم‌افزار خواهد رفت و در تاریخ 12 آبان‌ماه رویدادی را پیرامون نرم‌افزار آفیس برگزار خواهد کرد. مایکروسافت امروز دعوت‌نامه‌های خود را برای برگزاری رویدادی در تاریخ ذکر شده در منهتن نیویورک فرستاد. دعوت‌نامه‌ای که مایکروسافت برای رسانه‌ها فرستاده تمرکز اصلی خود […]

بعد از یک هفته تمرکز بر روی معرفی جدیدترین محصولات، مایکروسافت به سراغ بخش نرم‌افزار خواهد رفت و در تاریخ 12 آبان‌ماه رویدادی را پیرامون نرم‌افزار آفیس برگزار خواهد کرد. مایکروسافت امروز دعوت‌نامه‌های خود را برای برگزاری رویدادی در تاریخ ذکر شده در منهتن نیویورک فرستاد.

دعوت‌نامه‌ای که مایکروسافت برای رسانه‌ها فرستاده تمرکز اصلی خود را بر روی تجار و کارهای اداری قرار داده است؛ پس می‌توان گفت که محصولات نرم‌افزاری جدید مایکروسافت توجه بیشتری را به موسسه‌های بازرگانی و تجار خواهد داشت. مدیراجرایی مایکروسافت به همراه چند مهمان ویژه که هنوز هویت آن‌ها مشخص نشده در این رویداد شرکت خواهند داشت؛ بنابراین رویداد 12 آبان مایکروسافت برای معرفی نرم‌افزارهای جدید برای رقابت با نرم‌افزار Docs گوگل می‌تواند اهمیت زیادی داشته باشد.

این رویداد در حالی برگزار خوهد شد که حدودا یک هفته قبل از آن، مایکروسافت به معرفی جدیدترین محصولات سخت‌افزاری خود خواهد پرداخت. انتظار می‌رود در این رویداد از سخت‌افزارهای جدیدی نظیر سرفیس All-in-One رونمایی شود و جزئیاتی از به‌روزرسانی‌های جدید برای ویندوز 10 و ایکس باکس وان منتشر شود.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال