مایکروسافت سرانجام نرم‌افزار Paint 3D را معرفی کرد؛ بزرگترین بروزرسانی نرم‌افزار قدیمی

شرکت مایکروسافت یک اپلیکیشن مدرنیزه شده و جدید Paint را برای ویندوز 10 ارائه می‎دهد که به دنبال آن ایجاد تصاویر سه بعدی ساده می‎شود. این شرکت در اهم مطالب خود در رویدادی که برگزار کرده بود این اپلیکیشن را معرفی و بر آینده‎ی ایجاد تصاویر سه‎بعدی تاکید کرد. کاربران می‎توانند تصاویر را در این […]

شرکت مایکروسافت یک اپلیکیشن مدرنیزه شده و جدید Paint را برای ویندوز 10 ارائه می‎دهد که به دنبال آن ایجاد تصاویر سه بعدی ساده می‎شود. این شرکت در اهم مطالب خود در رویدادی که برگزار کرده بود این اپلیکیشن را معرفی و بر آینده‎ی ایجاد تصاویر سه‎بعدی تاکید کرد. کاربران می‎توانند تصاویر را در این اپلیکیشن باز کنند و قسمت‎هایی از تصویر را به اشیاء سه‎بعدی یا یک طراحی دو بعدی را به یک تصویر سه‎بعدی تبدیل کنند. تمامی قلم‎ها و قلم‎موهای دو بعدی نیز بر روی هر شیء سه‎بعدی عمل می‎کند. استیکرها را می‎توان بر روی تصاویر دو بعدی به منظور تبدیل آن به سه‎بعدی چسباند. مایکروسافت در نظر دارد که این تصاویر زیبای سه‎بعدی ایجاد شد در عینک‎های واقعیت‎مجازی این شرکت یعنی هولولنز مشاهده شوند.

به همراه این اپلیکیشن، کاربران هم‎چنین می‎توانند کار خود را در یک جامعه‎ی آنلاین به اشتراک‎بگذارند که تمرکز آن بر بازی ماین‎کرافت است. کاربران می‎توانند به صورت مستقیم تصاویری را از بازی استخراج و هرچیزی که می‎سازند را به صورت سه‎بعدی درآورند. نسخه‎ی جدید اپلیکیشن Pain اوایل ماه جاری میلادی در محیط آنلاین قرار گرفت و همه امکان دانلود آن را دارند.

نرم‎افزار Paint 3D به نسخه‎ی کلاسیک این اپلیکیشن وفادار خواهد بود و جنبه‎ی یک اپلیکیشن ساده‎ی ایجاد‎کننده‎ی تصویر و ویرایش آن را حفظ خواهد کرد ولی طعمی از پیتزاهای سه‎بعدی قرن بیستم وارد آن شده است.

تصاویری از نرم‎افزار Paint 3D را می‎توانید در زیر مشاهده کنید:

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال