مایکروسافت رسما از اپلیکیشن Planner رونمایی کرد؛ رقیبی برای Trello

اگر چندین پروژه یا یک پروژه‎ی بزرگ را به صورت گروهی یا انفرادی در دست دارید، داشتن توانایی دنبال کردن آن‎ها و بررسی میزان پیشرفت‎شان، برای کنترل همه‎جانبه‎ی این پروژه‎ها، امری حیاتی است. به همین منظور طیف مختلفی از اپلیکیشن‎های مدیریت پروژه به چشم می‎خورد، ولی اگر یکی از کاربران Office 365 هستید، شاید برایتان جالب […]

اگر چندین پروژه یا یک پروژه‎ی بزرگ را به صورت گروهی یا انفرادی در دست دارید، داشتن توانایی دنبال کردن آن‎ها و بررسی میزان پیشرفت‎شان، برای کنترل همه‎جانبه‎ی این پروژه‎ها، امری حیاتی است. به همین منظور طیف مختلفی از اپلیکیشن‎های مدیریت پروژه به چشم می‎خورد، ولی اگر یکی از کاربران Office 365 هستید، شاید برایتان جالب باشد که شرکت مایکروسافت از اپلیکیشن Planner خود رونمایی کرده است.

این اپلیکیشن، آخرین اپلیکیشن ارائه شده توسط مایکروسافت بوده که برای آن دسته از افرادی که مشترک Office 365 هستند، رایگان خواهد بود. طبق گفته‎ی این شرکت، نیاز به انجام عملی از سوی کاربران نخواهد بود؛ چون این اپلیکیشن زمانی که در اختیار کاربر قرار بگیرد در لانچر اپلیکیشن Office 365 ظاهر خواهد شد. گفتنی است، انتظار می‎رود این اقدام از امروز صورت گرفته و تا چند هفته‎ی آتی روند آن تکمیل شود.

Planner-general-availability-2

مایکروسافت این اپلیکیشن را چنین توصیف کرده است “با استفاده از اپلیکیشن Planner، تیم‎های مختلف می‎توانند برنامه‎های جدیدی را ایجاد کرده، سازماندهی کنند، وظایف مختلف را تعیین و اختصاص دهند، تاریخ تحویل طرح‎ها را برنامه‎ریزی کرده، وضعیت‎ها را به‎روزرسانی کنند و به اشتراک‎گذاری فایل‎ها بپردازند، این اپلیکیشن دارای داشبورهای گرافیکی و ارسال ناتیفیکیشن در غالب ایمیل است تا تمامی افراد تیم از پیشرفت کار مطلع باشند.” این شرکت هم‎چنین ظاهرا به دنبال قرار دادن نسخه‎ی آزمایشی این نرم‎افزار در اختیار شرکت‎های مختلف، از نتیجه‎ی موفقیت‎آمیز کار خبر داده است.

همان‎طور که در بالا اشاره شد اپلیکیشن‎های مدیریت پروژه‎ی متنوعی وجود دارد و از آن‎جایی‎که این یکی رایگان است، شاید کاربران خواسته باشند، قبل از تصمیم‎گرفتن برای هزینه کردن برای یک اپلیکیشن دیگر، آن را محک بزنند.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال