مایکروسافت میزبان یک ضیافت و مهمانی پس از WWDC خواهد بود

کنفرانس توسعه‎دهندگان جهانی اپل هفته‎ی آینده در تاریخ 24 خرداد برگزار می‎شود. گرچه، به نظر می‎رسد که مایکروسافت می‎خواهد از هیاهوی مربوط به این کنفرانس استفاده کند، چون این شرکت مستقر در ردموند اعلام کرده که آن‎ها بعد از WWDC میزبان یک مهمانی خواهند بود، ولی نکته‎ی جالب‎تر این است که مایکروسافت در این مهمانی […]

کنفرانس توسعه‎دهندگان جهانی اپل هفته‎ی آینده در تاریخ 24 خرداد برگزار می‎شود. گرچه، به نظر می‎رسد که مایکروسافت می‎خواهد از هیاهوی مربوط به این کنفرانس استفاده کند، چون این شرکت مستقر در ردموند اعلام کرده که آن‎ها بعد از WWDC میزبان یک مهمانی خواهند بود، ولی نکته‎ی جالب‎تر این است که مایکروسافت در این مهمانی در رابطه با iOS صحبت خواهد کرد.

در توضیح این مهمانی آمده است “بعد از کنفرانس WWDC 2016، به مهمانی بیایید و به زامارین و مایکروسافت ملحق شوید. ما با فراهم‎سازی نوشیدنی و غذا در رابطه با iOS صحبت خواهیم کرد.” پیش از نتیجه‎گیری در رابطه با این‎که چنین اقدامی یک رویداد ضد iOS است، باید گفت که هر چیزی می‎تواند باشد جز همین، چون مایکروسافت در رابطه با طیفی از اپلیکیشن‎های خود برای پلت‎فرم iOS صحبت خواهد کرد.

در گذشته این شرکت اپلیکیشن‎های iOS متعددی ارائه داده است، نظیر بسته اپلیکیشنی آفیس خود و البته چطور می‎توان مواردی نظیر اسکایپ و بینگ را نیز فراموش کرد. این مهمانی در تاریخ 24 خرداد از ساعت 5 بعداز‎ظهر تا 8.30 بعداز‎ظهر به وقت منطقه‎ی زمانی اقیانوس‎آرام برگزار می‎شود که عملا زمان آن بعد از رویداد خود اپل است. محل برگزاری این مهمانی در مقر کاری توییتر است که تنها چند ساختمانی با محل برگزاری WWDC یعنی سالن Bill Graham Civic Auditorium فاصله دارد.

منتظر اخبار مربوط به این اقدام مایکروسافت باشید، چون همه مشتاق این هستند تا ببینند این شرکت چه صحبت‎هایی خواهد کرد و چه چیزهایی را به اشتراک‎ خواهد گذاشت.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال