اعلام مایکروسافت از اختصاص ویندوز 10X به دستگاه‌های تک نمایشگره

مایکروسافت اعلام کرد ویندوز 10X برای دستگاه های معمولی نیز منتشر خواهد شد. ویندوز 10X نوعی ویندوز 10 تغییر یافته است که تنها برای دستگاه هایی با دونمایشگر توسعه یافته  و رابط کاربری مدرن تری نیز دارد. به گزارش سرویس اخبار فناوری تکنا، مایکروسافت طی اعلامیه ای بیان داشت که در آینده ویندوز 10X را […]

مایکروسافت اعلام کرد ویندوز 10X برای دستگاه های معمولی نیز منتشر خواهد شد. ویندوز 10X نوعی ویندوز 10 تغییر یافته است که تنها برای دستگاه هایی با دونمایشگر توسعه یافته  و رابط کاربری مدرن تری نیز دارد.

به گزارش سرویس اخبار فناوری تکنا، مایکروسافت طی اعلامیه ای بیان داشت که در آینده ویندوز 10X را برای کاربران عادی نیز منتشر خواهد کرد. زمان دقیق انتشار ویندوز جدید برای کاربران عادی مشخص نشده است. زیرا هنوز زمان عرضه دستگاههای دونمایشگره مشخص نشده است.اما در بیانیه این شرکت آمده است که انتشار ویندوز 10X برای کاربران عادی زودتر انجام خواهد شد.

پانوس پانای در مورد تصمیات اخیر این شرکت و عرضه ویندوز 10X برای دستگاه های عادی می گوید: چشم انداز شرکت از اکتبر سال گذشته و عرضه دستگاههای با دونمایشگر و مجهز به ویندوز 10X تغییر کرده است. این ویندوز به واسطه انعطاف پذیری ای که دارد می تواند روی دستگاه های تک نمایشگره نیز به کار رود. از مزیت های این ویندوز استفاده از فضای ابری است که اکانات زیادی را به کاربر ارائه می دهد.

تغییر تصمیم مایکروسافت تا حدودی با شیوع ویروس کرونا ارتباط دارد. آمارهای این شرکت نشان می دهد که استفاده از ویندوز 10 در مدت کوتاه اخیر با رشد 75 درصدی همراه بوده است. که این موضوع نیز با دوران شیوع ویروس و دوران قرنطینه های خانگی و دورکاری بسیاری از کارمندان و دانش آموزان همراه بوده است.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال