مایکروسافت لومیا 540 رسما معرفی‎‌شد

بسیاری از علاقه‌مندان دنیای تکنولوژی منتظر معرفی پرچمدار جدیدی از شرکت مایکروسافت هستند اما این شرکت بی سر و صدا محصولی را معرفی کرد که کسی منتظرش نبود! لومیا 540 یک گوشی‌هوشمند با پشتیبانی دو سیم‌کارت همزمان است که ویژگی‌های مشترک زیادی با لومیا 640 محصول پیشین این شرکت دارد. لومیا 540 دارای یک صفحه […]

بسیاری از علاقه‌مندان دنیای تکنولوژی منتظر معرفی پرچمدار جدیدی از شرکت مایکروسافت هستند اما این شرکت بی سر و صدا محصولی را معرفی کرد که کسی منتظرش نبود!

لومیا 540 یک گوشی‌هوشمند با پشتیبانی دو سیم‌کارت همزمان است که ویژگی‌های مشترک زیادی با لومیا 640 محصول پیشین این شرکت دارد. لومیا 540 دارای یک صفحه نمایش 5 اینچی با رزولوشن قابل قبول 720 در 1280 پیکسل است که تراکم پیکسلی 294ppi را برای کاربران به ارمغان می‌آورد.

Nokia-Lumia-540-Dual-SIM

پردازنده‌ی این تلفن‌هوشمند یکی از اعضای خانواده‌ی اسنپدارگون است، اسنپدراگون 200 با 4 هسته با فرکانس کاری 1.2 گیگاهرتز و یک گیگابایت حافظه‌ی رم قلب تپنده‌ی لومیا 540 را تشکیل می‌دهد. حافظه‌ی داخلی این دستگاه 8 گیگابایت است که می توان توسط کارت حافظه‌ی میکرو اس دی آن را افزایش داد، همچین 30 گیگابایت حافظه‌ی ابری رایگان OneDrive با خرید این تلفن هوشمند در اختیار شما قرار خواهدگرفت.

از سایر ویژگی‌های این تلفن هوشمند می توان به دوربین اصلی 8 مگاپیکسلی با فلاش LED و قابلیت فوکوس خودکار، دوربین سلفی 5 مگاپیکسلی با زاویه دید باز، باتری جداشدنی 2200 میلی آمپر ساعت، ویندوز فون 8.1 با آخرین آپدیت لومیا Denim و آپدیت احتمالی به ویندوز 10 اشاره کرد.

Nokia-Lumia-540-Dual-SIM (1)

این دستگاه با قیمت 149 دلار در بازارهای هند، خاورمیانه، آفریقا، اقیانوسیه و ایتالیا عرضه خواهدشد. شما می توانید لومیا 540 را در رنگ‌های آبی، نارنجی، سفید و مشکی تهیه کنید.

 

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال