کدام یک از گوشی‌های سری Lumia، زودتر بروزرسانی Windows 10 Mobile را دریافت می‌کنند؟

پس از مشخص شده زمان عرضه‌ی رسمی سیستم‌عامل Windows 10 Mobile توسط آقای Anthony Doherty، حالا مایکروسافت به صورت رسمی لیست محصولاتی را که زودتر از بقیه این بروزرسانی را دریافت می‌کنند، منتشر کرده است. البته شاید حدس زدن این موضوع کار سختی نباشد اما مایکروسافت لیستی را منتشر کرده تا جای هیچ شک و شبهه‌ای […]

پس از مشخص شده زمان عرضه‌ی رسمی سیستم‌عامل Windows 10 Mobile توسط آقای Anthony Doherty، حالا مایکروسافت به صورت رسمی لیست محصولاتی را که زودتر از بقیه این بروزرسانی را دریافت می‌کنند، منتشر کرده است. البته شاید حدس زدن این موضوع کار سختی نباشد اما مایکروسافت لیستی را منتشر کرده تا جای هیچ شک و شبهه‌ای باقی نماند.

اگر شما نیز از صاحبان گوشی‌های هوشمند Lumia 430, Lumia 435, Lumia 532, Lumia 535, Lumia 540, Lumia 640, Lumia 640 XL, Lumia 735, Lumia 830 و یا Lumia 930 باشید، در لیست اولین نفراتی خواهید بود که می‌توانند نسخه‌ی نهایی Windows 10 Mobile را تجربه کنند.

البته اگر نام گوشی شما در لیست بالا قرار ندارد، جای هیچ نگرانی نیست. مایکروسافت اعلام کرده که نه تنها تمام گوشی‌های سری لومیا این بروزرسانی را دریافت می‌کنند، بلکه برخی از تلفن‌های قدیمی‌تر نیز می‌توانند آپدیت Windows 10 Mobile را به صورت رایگان بر روی گوشی خود داشته باشند. همچنین مایکروسافت تاکید کرده که تمام گوشی‌های لومیا که هم‌اکنون Windows Phone 8.1 بر روی آنها نصب شده، از اولین محصولاتی خواهند بود که نسخه‌ی جدید این سیستم‌عامل را دریافت خواهند کرد.