درخواست مایکروسافت از چت بات های هوش مصنوعی: از داده های بینگ استفاده نکنید

اعلامیه اخیر مایکروسافت نشان می دهد این شرکت تمایلی به استفاده سایر چت بات ها از داده های بینگ ندارد. زیرا در اعلامیه ای بیان کرد دیگر چت بات ها از داده های جست و جوی بینگ استفاده نکنند. به گزارش‌ سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، طبق گزارش بلومبرگ مایکروسافت قصد دارد جلوی استفاده […]

اعلامیه اخیر مایکروسافت نشان می دهد این شرکت تمایلی به استفاده سایر چت بات ها از داده های بینگ ندارد. زیرا در اعلامیه ای بیان کرد دیگر چت بات ها از داده های جست و جوی بینگ استفاده نکنند.

به گزارش‌ سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، طبق گزارش بلومبرگ مایکروسافت قصد دارد جلوی استفاده رقبا از فهرست های بینگ برای تقویت چت بات های آنها را بگیرد. این شرکت به دلیل عدم تمایل استفاده آنها گفته است دیگر چت بات های هوش مصنوعی در صورت استفاده از داده های آن موتور جستجو مسدود خواهند شد. در حال حاضر داده های موتور جستجوی بینگ به دیگر موتورهای جستجو از جمله یاهو، داک داک گو و You.com ارائه میشود.

در این موتورهای جستجو داده های جستجوی بینگ بهمراه خزنده وب اختصاصی آنها ادغام شده و به عنوان نتیجه ارائه میشود. در هر صورت مایکروسافت قصد دارد استفاده از از داده های بینگ را برای دیگر چت بات ها محدود کند. طبق اعلام برخی منابع نزدیک به بلومبرگ، مایکروسافت معتقد است استفاده از داده های بینگ در سرای فعلی به نوعی نقض قرار داد محسوب شده و در صورت سواستفاده به توافق های خود به دیگر موتورهای جستجو پایان می دهد.

طبق اعلام مایکروسافت به بلومبرگ این شرکت با شرکای تجاری خود در ارتباط بوده و بطور مداوم به شرایط خود ادامه خواهد داد. این شرکت گفته است بطور مستقیم به همکاری خود ادامه داده و با هدف دستیابی به مسیری جدید به ارائه اطلاعات ادامه می دهیم.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال