مایکروسافت به اشتباه برخی از کامپیوترهای مجهز به ویندوز 7 و 8 را به ویندوز 10 بروز کرده است

در چند روز گذشته بسیاری از کاربران در سیستم‌عامل خود شاهد مشکلی عجیب بوده‌اند. به گفته‌ی این کاربران مایکروسافت ویندوز 7 و 8 آن‌ها را به صورت کاملا خودکار به ویندوز 10 به‌روز رسانی کرده است بدون آنکه کاربر خود خبری از این اتفاق داشته باشد. ویندوز 10 در به‌روز رسانی‌های ویندوز 7 و 8 […]

در چند روز گذشته بسیاری از کاربران در سیستم‌عامل خود شاهد مشکلی عجیب بوده‌اند. به گفته‌ی این کاربران مایکروسافت ویندوز 7 و 8 آن‌ها را به صورت کاملا خودکار به ویندوز 10 به‌روز رسانی کرده است بدون آنکه کاربر خود خبری از این اتفاق داشته باشد.

ویندوز 10 در به‌روز رسانی‌های ویندوز 7 و 8 به صورت انتخابی بوده است؛ این بدان معناست که کاربر می‌بایستی برای نصب خودکار به‌روز رسانی‌های انتخابی این اجازه را از قبل به ویندوز داده باشد در غیر این‌صورت این آپدیت‌ها نباید به صورت خودکار نصب شوند. حال مشکل اصلی ویندوز 10 و مایکروسافت این بوده که به‌روز رسانی ویندوز 10 در ویندوز 7 و 8 به صورت خودکار بر روی سیستم‌های برخی از کاربران نصب شده است.

خوش‌بختانه نصب شدن ویندوز 10 در سیتسم نیاز به تایید کاربر دارد؛ بنابراین کاربران حرفه‌ای می‌توانستند از نصب شدن خودکار این نسخه از سیستم‌عامل ویندوز جلوگیری کنند اما کاربران دیگر بدون آنکه روح‌شان هم خبری داشته باشد ویندوز 10 را بر روی سیستم خود نصب کرده و با سوپرایزی بزرگ مواجه شده‌اند.

مایکروسافت امروز به طور رسمی اعلام کرد که این مشکل از طرف آن‌ها بوده و به زودی برطرف می‌شود. بنابراین اگر شما هم پیغامی مبنی بر نصب ویندوز 10 بر روی سیستم خود دریافت کرده‌اید و تمایلی به نصب این نسخه از ویندوز ندارید، پیشنهاد می‌کنیم تا از نصب آن خودداری کنید.

پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال