مایکروسافت یک شرکت جدید را به منظور پورت کردن آسان‌تر اپلیکیشن‌ها خریداری نمود

چند وقتیست که مایکروسافت در حال توسعه اپلیکیشن‌ها بوده و قصد دارد در این زمینه نیز با قدرت زیادی به کار خود ادامه دهد. به دنبال همین موضوع، اخیرا مایکروسافت از خرید شرکت Xamarin که توانایی زیادی در توسعه اپلیکیشن‌های میان پلتفرم‌های مختلف دارد، خبر داده و اشاره داشته که به کمک مهندسین این شرکت می‌تواند […]

چند وقتیست که مایکروسافت در حال توسعه اپلیکیشن‌ها بوده و قصد دارد در این زمینه نیز با قدرت زیادی به کار خود ادامه دهد. به دنبال همین موضوع، اخیرا مایکروسافت از خرید شرکت Xamarin که توانایی زیادی در توسعه اپلیکیشن‌های میان پلتفرم‌های مختلف دارد، خبر داده و اشاره داشته که به کمک مهندسین این شرکت می‌تواند در اهداف خود، موفق‌تر از قبل باشد. اینطور که مایکروسافت اعلام کرده نیز مهندسین این شرکت از کدها و دستورات مخصوص زبان #C به منظور برنامه‌نویسی چندمنظوره و ایجاد پل‌هایی برای تبدیل اپلیکیشن‌های پلتفرم‌های مختلف به دیگر پلتفرم‌ها استفاده می‌نمایند که کار توسعه نرم‌افزارها را بسیار آسان نماید.

یکی از مدیران شرکت Xamarin، آقای Nat Friedman در رابطه با این موضوع اذعان داشته که این همکاری می‌تواند نتایج بسیار خوبی داشته باشد چرا که وی قرار است در راس این کار قرار گرفته و به کمک دانشی که او و شرکت Xamarin دارد، استراتژی‌های مایکروسافت پیش‌ برده شود. مایکروسافت و مدیرانش توجه زیادی به سیستم‌های ابری داشته و ترجیح می‌دهند هر چیزی که می‌خواهند توسعه دهند، ابتدا به صورت کامل با این موضوع سازگار بوده و سپس متناسب با موبایل‌ها باشد. حتی این امر که آنها می‌خواهند بازی‌های Xbox One را بر روی PC اجرا کنند نیز از همین استراتژی سرمنشاء می‌گیرد.

در واقع مایکروسافت می‌خواهد همه چیز را با یکدیگر مرتبط کرده و توسعه دادن اپلیکیشن‌ها را تنها به ویندوز و یا برخی پلتفرم‌های خاص محدود نکند. به نظر می‌رسد در رویداد Build بعدی مایکروسافت که زمان زیادی تا شروع آن باقی نمانده است، باید منتظر اطلاعات بسیار خوبی در این زمینه باشیم.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال