مایکروسافت حالت لمسی را به مرورگر اج می‌آورد

مایکروسافت قصد دارد با هدف افزایش تجربه کاربری در نمایشگرهای لمسی، حالت لمسی را نیز به مرورگر اج اضافه کند. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، مایکروسافت در حال آزمایش حالت لمسی در مرورگر اج است تا بتواند از آن در نمایشگرهای لمسی استفاده کند. هدف مایکروسافت بهینه تر کردن تجربه کاربری در […]

مایکروسافت قصد دارد با هدف افزایش تجربه کاربری در نمایشگرهای لمسی، حالت لمسی را نیز به مرورگر اج اضافه کند.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، مایکروسافت در حال آزمایش حالت لمسی در مرورگر اج است تا بتواند از آن در نمایشگرهای لمسی استفاده کند.

هدف مایکروسافت بهینه تر کردن تجربه کاربری در محیط ویندوز و برای نمایشگرهای لمسی است. در حال حاضر نوار وظیفه جداگانه ای برای تبلت در دستگاههای داری نسخه جدید ویندوز ۱۱ در نظر گرفته شده است که بااین هدف منتشر شده است.

مایکروسافت روی اضافه کردن حالت لمسی روی مرورگر اج است. بدین ترتیب بهینه سازی بهتری برای این مرورگر در دستگاههای لمسی مانند سرفیس پرو انجام خواهد شد. این نخستین بار است که رابط کاربری جداگانه ای برای یک برنامه مانند اج روی نمایشگرهای لمسی توسعه داده شده است.

طبق گزارشات منتشر شده در صورت فعال کردن گزینه حالت لمسی در مایکروسافت اج، تمامی ایکون ها کمی بزرگتر می‌شوند. البته در رایانه های شخصی تبدیل شونده باید گزینه Auto از منوی مربوط به حالت لمسی انتخاب شود. بدین ترتیب با تشخیص حالت لمسی بطور خودکار توسط ویندوز ، ظاهر آن نیز تغییر خواهد کرد.

در حال حاضر این ویژگی در مرحله آزمایش قرار دارد، اما دسترسی به آن برای عموم امکانپذیر نیست. زیرا مشخص است که این قابلیت اکنون تنها برای تعدادی اندک در نظر گرفت شده است و در آینده افراد بیشتری به آن دسترسی خواهند داشت.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال