مراسم بیلد 2022 مایکروسافت در خرداد ماه برگزار خواهد شد

مایکروسافت به طور رسمی اعلام کرد کنفرانس بیلد امسال این شرکت در تاریخ خرداد ماه امسال و به صورت رویداد مجازی برگزار خواهد شد. در این کنفرانس توسعه دهندگان و متخصصان IT حضور دارند. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، مراسم سالانه بیلد مایکروسافت از تاریخ سوم تا پنجم خرداد ماه امسال برگزار […]

مایکروسافت به طور رسمی اعلام کرد کنفرانس بیلد امسال این شرکت در تاریخ خرداد ماه امسال و به صورت رویداد مجازی برگزار خواهد شد. در این کنفرانس توسعه دهندگان و متخصصان IT حضور دارند.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، مراسم سالانه بیلد مایکروسافت از تاریخ سوم تا پنجم خرداد ماه امسال برگزار خواهد شد. در این مراسم مجازی دو کنفرانس به صورت آنلاین در دو تاریخ ۲۴ و ۲۶ می برگزار می شود. همچنین ردموندی‌ها از توسعه دهندگان، مهندسین، متخصصین حوزه آی تی و استارتاپ ها در این مراسم دعوت خواهند کرد تا فناوری های به روز و دستاوردهای خود در زمینه ویندوز، آفیس و یا دیگر محصولات را به نمایش بگذارند.

 محل برگزاری این کنفرانس نیز همواره در سیاتل است. امسال نیز همانند ۲۰۲۰ به دلیل کرونا این مراسم به صورت مجازی برگزار خواهد شد. البته تغییراتی در روند برگزاری ایجاد شده است. به گفته مایکروسافت در این کنفرانس محتواهایی برای بازارهای مختلف از جمله کشورهای فرانسه، آلمان، ژاپن، آمریکا و بریتانیا در نظر گرفته شده است.

در مراسم سال گذشته مایکروسافت به صورت اولیه از رونمایی نسل جدید ویندوز خبر داده بود که پس از آن نیز ویندوز ۱۱ عرضه شد. این شرکت برای اخبار جدید ویندوز و رویدادهای مربوط به آن هفته آینده مراسم دیگری را نیز برگزار خواهد کرد. بنابراین میتوان نتیجه گرفت در بیلد امسال تمرکز این شرکت بر روی ویندوز و اخبار آن نخواهد بود.

پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال