مایکروسافت فروش میلیونی کنترلر Elite ایکس‌باکس را جشن می‌گیرد

سال گذشته شرکت مایکروسافت از کنترلر Elite ایکس‎باکس رونمایی کرد. این کنترلر یک دسته‎ی بازی جدید برای کنسول ایکس‎باکس وان است و قابلیت‎های سفارشی‎سازی بیشتری در اختیار کاربران می‎گذارد و به علاقه‌مندان اجازه می‎دهد که طبق سلیقه‎ی خود کنترل‎های بازی را تنظیم کنند، ولی قیمت 150 دلاری آن کمی با در نظر گیری قیمتی که تقریبا نصف […]

سال گذشته شرکت مایکروسافت از کنترلر Elite ایکس‎باکس رونمایی کرد. این کنترلر یک دسته‎ی بازی جدید برای کنسول ایکس‎باکس وان است و قابلیت‎های سفارشی‎سازی بیشتری در اختیار کاربران می‎گذارد و به علاقه‌مندان اجازه می‎دهد که طبق سلیقه‎ی خود کنترل‎های بازی را تنظیم کنند، ولی قیمت 150 دلاری آن کمی با در نظر گیری قیمتی که تقریبا نصف خود کنسول است، بالا بود، گرچه حالا مشخص شده، این قضیه مهم نبوده است.

طبق آخرین آماری که ارائه داده شده بود، این کنترلر فروش بسیار بالایی داشت، تا حدی که شرکت مایکروسافت در آغاز میزان تقاضای آن را کم تخمین زده و همین امر منجر به کمبود موجودی آن در بازار شده است و حالا به نظر می‎رسد که میزان تقاضا برای این دسته‎ی بازی هم‎چنان بالا است، چون فیل اسپنسر، مدیر واحد کنسول‌های بازی مایکروسافت، توئیتی در شبکه‎ی اجتماعی توییتر ارسال و اعلام کرده که این شرکت تا به امروز یک میلیون کنترلر Elite ایکس‌باکس فروخته است، در همین رابطه شما می‎توانید در تصویر بالا مشاهده کنید که روی این دسته‎ی بازی عدد 1.000.000 حک شده است.

نمی‎توان گفت که این دسته برای شخصی که آن را خریده ارسال می‎شود یا اسپنسر آن را برای خودش نگه‎ می‎دارد، ولی می‎توان گفت که شرکت مایکروسافت به موفقیت عظیمی دست یافته است، به خصوص زمانی که در نظر بگیرید این کنترلر تنها کمتر از یک سال قبل به بازار آمده است. این آمار هم‎چنین نشان می‎دهد که هم‎چنان این دسته‎ی بازی با وجود قیمتی که دارد، مورد تقاضای علاقه‎مندان به دنیای بازی‎های کنسولی است (دسته‎ی معمولی ایکس‎باکس‎ وان قیمتی برابر با 60 دلار دارد).

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال