مایکروسافت iFixit را برای ساخت ابزار تعمیر محصولات سرفیس انتخاب کرد

مایکروسافت قصد دارد گروه iFixit را برای ساخت ابزارهای تعمیر دستگاههای سرفیس انتخاب کند. iFixit سالهاست در زمینه تعمیر گوشی های هوشمند به عنوان یک عضو مهم در بازار شناخته می شود. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، شرکت iFixit کنون تجربه زیادی در زمینه تعمیر گجت‌های هوشمند دارد. همچنین این شرکت می […]

مایکروسافت قصد دارد گروه iFixit را برای ساخت ابزارهای تعمیر دستگاههای سرفیس انتخاب کند. iFixit سالهاست در زمینه تعمیر گوشی های هوشمند به عنوان یک عضو مهم در بازار شناخته می شود.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، شرکت iFixit کنون تجربه زیادی در زمینه تعمیر گجت‌های هوشمند دارد. همچنین این شرکت می داند که محصولات هوشمند برای تعمیرپذیری قابل اهمیت هستند. اکنون iFixit اعلام کرد قصد دارد با ساخت ابزارهای تعمیر دستگاه سرفیس با مایکروسافت همکاری کند.

قرار است ابزار های ساخته شده از طریق وب سایت مایکروسافت به فروش برسد و کاربران خود بتوانند محصولات خود را تعمیر کنند. کایل واینز، مدیرعامل iFixit در مورد این همکاری میگوید: تعمیر دستگاه های های سرفیس توسط مشتریان یک گام مهم محسوب می‌شود که این شرکت در اختیار کاربران قرار داده است. با توجه به قانون حق تعمیر در آمریکا زمانبندی برای اجرای این پروژه نیز بسیار ایده آل به نظر می رسد. ابزارهای رسمی می توانند با کمک تعمیرکاران طول عمر دستگاه های مشتریان را افزایش دهند.

در این پروژه قرار است مایکروسافت ابزارهای مورد نیاز را طراحی کرده و تولید آنها توسط iFixit انجام شود. ابزار های مورد نظر نیز با هدف جداسازی و اتصال مجدد قطعات دستگاه های سرفیس و تحت آزمایش‌های کنترل کیفیت ساخته خواهند شد.

دو ابزار مهمی که توسط iFixit ساخته خواهد شد Surface Display Bonding Frame و Surface Display Debonding Tool خواهند بود که یکی از آنها برای چسباندن نمایشگر به بدنه دستگاه و دیگری برای جداسازی پنل نمایشگر استفاده می شود. طراحی آن نیز دقیقاً به اندازه دستگاه مورد نظر بوده به طوری که دیگر قطعات آسیبی نخواهند دید.

پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال