مایکروسافت معتقد است که کنسول “پروژه اسکورپیو” توانایی نمایش رزولوشن واقعی 4K را دارد

مایکروسافت با پروژه‌ای که نامش را اسکورپیو قرار داده، می‌خواهد تجربه‌ی واقعی رزولوشن 4K را به گیمرها تحویل دهد. طبیعتا با وجود اینکه این روزها دیگر کاربران به رزولوشن Full HD قانع نیستند و تمایلات بیشتر به سمت 4K رفته می‌توان انتظار داشت که در آینده‌ای نه‌چندان دور کنسول‌های بازی نیز همین رویه را پیش […]

مایکروسافت با پروژه‌ای که نامش را اسکورپیو قرار داده، می‌خواهد تجربه‌ی واقعی رزولوشن 4K را به گیمرها تحویل دهد. طبیعتا با وجود اینکه این روزها دیگر کاربران به رزولوشن Full HD قانع نیستند و تمایلات بیشتر به سمت 4K رفته می‌توان انتظار داشت که در آینده‌ای نه‌چندان دور کنسول‌های بازی نیز همین رویه را پیش بگیرند. از سوی دیگر، بازی‌هایی با این رزولوشن برای کاربران پی‌سی تازگی آن‌چنانی ندارد اما هنوز در کنسول‌ها این رزولوشن مورد آزمایش قرار نگرفته و کسی نتوانسته آن را تجربه کند.

حال به نظر می‌آید که مایکروسافت اعتماد‌به‌نفس بسیار بالایی برای تحویل دادن این رزولوشن به کاربران خود داشته و مطمئن است با پروژه‌ی اسکورپیو می‌تواند این مسئله را به حقیقت برساند. مدیر بخش بازاریابی این شرکت، Aaron Greenberg در جدیدترین مصاحبه‌ی خود اعلام کرده که مایکروسافت تمرکز اصلی خود را بر روی سخت‌افزار قدرت‌مند این کنسول قرار داده و قصد دارد رزولوشن 4K را به هر شکلی که شده به کاربران تحویل دهد.

هم‌اکنون اگر بخواهیم رزولوشن‌ و فریم‌ریت‌های بازی‌های منتشر شده برای ایکس باکس وان را با کنسول شرکت سونی، پلی استیشن 4 مقایسه کنیم، مایکروسافت در این زمینه شکستی بزرگ را تجربه کرده است. کنسول شرکت سونی در اکثر مواقع بازی‌ها را با رزولوشن فول‌اچ‌دی و 60 فریم در ثانیه اجرا می‌کند اما ایکس باکس وان برخی از بازی‌ها را تا رزولوشن 900p نیز پیش برده است.

احتمالا مستحضر هستید که مایکروسافت این پروژه را برای سال 2017 در نظر گرفته است؛ بنابراین برای دیدن اینکه آیا در نهایت کاربران مایکروسافت می‌توانند تجربه‌ای واقعی از رزولشون 4K را داشته باشند یا خیر زمان زیای باقی مانده است و به نظر می‌رسد فعلا تا منتشر شدن اطلاعات بیشتر در این زمینه باید کمی صبر کرد.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال