مایکروسافت مشکل ایجاد شده در ویندوز و ویندوز سرور را تائید کرد

طبق اعلام مایکروسافت بروز مشکل در ویندوز و ویندوز سرور باعث شده است تا از انجام برخی برنامه ها جلوگیری شود. در این هنگام کاربران پیام های خطاب مختلفی را مشاهده می کنند. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، مایکروسافت وجود برخی مشکلات در ویندوز ۱۱ را تایید کرد. یکی از آنها باگ موجود […]

طبق اعلام مایکروسافت بروز مشکل در ویندوز و ویندوز سرور باعث شده است تا از انجام برخی برنامه ها جلوگیری شود. در این هنگام کاربران پیام های خطاب مختلفی را مشاهده می کنند.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، مایکروسافت وجود برخی مشکلات در ویندوز ۱۱ را تایید کرد. یکی از آنها باگ موجود در Task Manager و دیگری برنامه Remote Desktop است. اخیرا نیز مشکل جدیدی در ویندوز و ویندوز سرور مشاهده شد که توسط مایکروسافت نیز تأیید شد. این آسیب پذیری از زمان شناسایی مشکلاتی را برای تعداد زیادی از کاربران ایجاد کرده است.

طبق گزارش های منتشر شده این مشکل به پایگاه های داده ODBC و درایور سرور ODBC SQL مربوط است و نرم افزارهایی که از آنها استفاده می کردند اکنون برای اتصال با مشکل مواجه شده اند. کاربران نیز در هنگام اجرای این برنامه پیغام خطا مشاهده می کنند. مایکروسافت ضمن تائید این باگ خطاهای نشان داده شده در این بخش را بصورت فهرست منتشر کرد.

در حال حاضر کاربران ویندوز و ویندوز سرور با این باگ سروکار دارند. البته مایکروسافت پس از پذیرش این موضوع اعلام کرد باگ مورد نظر در نسخه بعدی برطرف خواهد شد.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال