قیمت Xbox One توسط مایکروسافت به 249 دلار کاهش یافت

مایکروسافت نسخه‌ی جدید کنسول ایکس باکس وان را تحت عنوان ایکس باکس وان S در تاریخ 12 مردادماه به صورت رسمی روانه‌ی بازار می‌کند و حالا برای سومین بار طی 2 ماه اخیر، قیمت کنسول نسل هشتمی خود را بار دیگر کاهش داده و به 249 دلار رسانده است. بنابراین از این به‌بعد وب‌سایت‌های مطرح […]

مایکروسافت نسخه‌ی جدید کنسول ایکس باکس وان را تحت عنوان ایکس باکس وان S در تاریخ 12 مردادماه به صورت رسمی روانه‌ی بازار می‌کند و حالا برای سومین بار طی 2 ماه اخیر، قیمت کنسول نسل هشتمی خود را بار دیگر کاهش داده و به 249 دلار رسانده است.

بنابراین از این به‌بعد وب‌سایت‌های مطرح فروش اینترنتی نظیر آمازون کنسول ایکس باکس وان را با باندل‌های مختلف نظیر Quantum Break و Gears of War تنها با قیمت 249 دلار برای فروش قرار می‌دهند. مایکروسافت در هنگام عرضه‌ی ایکس باکس وان، قیمت این کنسول را 100 دلار بیشتر از پلی استیشن 4 قرار داد و همین مسئله، یکی از دلایلی شد تا پلی استیشن 4 بتواند در فروش بسیار بهتر از ایکس باکس وان عمل کند به طوری که براساس آمارهای منتشر شده، سونی توانسته بیش از 40 میلیون نسخه از این کنسول را به فروش برساند. مایکروسافت همچنان از ارائه‌ی آمار رسمی فروش این کنسول خودداری می‌کند اما در ماه‌های اخیر شرکت EA‌، اعلام کرده بود که ایکس باکس وان فروش 19 میلیونی را تا اوایل دی‌ماه سال گذشته تجربه کرده است.

طبیعتا در آستانه‌ی عرضه‌‌ی رسمی ایکس باکس وان S، می‌توانستیم انتظار کاهش قیمت ایکس باکس وان را داشته باشیم. مایکروسافت کنسول جدید خود را 40 درصد کوچک‌تر کرده و سخت‌افزار به‌روز آن نیز مورد استقبال بسیاری از منتقدان قرار گرفته است؛ این شرکت ردموندی همچنین در سال آینده نسخه‌ی جدیدترین را تحت عنوان ایکس باکس Scorpio روانه بازار می‌کند که برای رقابت با کنسول واقعیت مجازی سونی به میدان وارد خواهد شد. باوجود تولید دو کنسول جدید از سوی مایکروسافت و کاهش قیمت ایکس باکس وان، بعید به نظر می‌رسد که با به اتمام رسیدن این کنسول در بازار، مایکروسافت بار دیگر آن را تولید کرده و به بازار بفرستد.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال