مایکروسافت قصد ندارد یک “ایکس‌باکس 1.5” تولید کند!؛ طعنه به سونی

تاکنون شایعات زیادی مبنی بر اینکه مایکروسافت نسخه‌ی جدیدی از ایکس‌باکس وان را برای بهبود قطعات سخت‌افزاری کنسول تولید کند منتشر شده است. بعد از منتشر شدن چنین شایعاتی مایکروسافت تمامی خبرهای منتشر شده را تکذیب کرد اما هیچ‌گاه عنوان نکرد که قصد تولید ایکس‌باکس وان جدید با مشخصات سخت‌افزاری بهبود یافته ندارد. به همین […]

تاکنون شایعات زیادی مبنی بر اینکه مایکروسافت نسخه‌ی جدیدی از ایکس‌باکس وان را برای بهبود قطعات سخت‌افزاری کنسول تولید کند منتشر شده است. بعد از منتشر شدن چنین شایعاتی مایکروسافت تمامی خبرهای منتشر شده را تکذیب کرد اما هیچ‌گاه عنوان نکرد که قصد تولید ایکس‌باکس وان جدید با مشخصات سخت‌افزاری بهبود یافته ندارد. به همین علت فیل‌اسپنسر به طور قاطعانه بیان کرده که این شرکت قصد ندارد “ایکس‌باکس وان و نیم” را تولید کند.

فیل‌اسپنسر که در رویداد Build مایکروسافت نیز حضور داشت صحبت‌هایی را در مورد نسخه‌ی بعدی ایکس‌باکس‌ وان منتشر کرد که براساس آن نباید شاهد نسخه‌ی جدید ایکس‌باکس وان باشیم. از آن‌جایی که شایعاتی مبنی بر عرضه‌ی پلی‌استیشن 4.5 با قابلیت پشتیبانی از اجرای بازی‌های 4K شکل گرفته، همگی انتظار دارند مایکروسافت نیز در جواب سونی با کنسولی بهبود یافته وارد میدان شود.

اسپنسر در مصاحبه‌ی خود عنوان کرد که وی هیچ‌گونه اطلاعاتی مبنی بر ساخت پلی‌استیشن 4.5 در اختیار ندارد و حتی سونی نیز این خبر را تایید نکرده است. حتی اگر شاهد عرضه‌ی پلی‌استیشن 4.5 باشیم، اسپنسر معتقد است که مایکروسافت هر کاری را که سونی انجام دهد دنبال نخواهد کرد. به گفته‌ی مدیرعامل بخش ایکس‌باکس مایکروسافت آن‌ها تنها در صورتی کنسول جدید خود را وارد بازار خواهند کرد که شاهد پیشرفت قابل توجه‌ای در سخت‌افزار کنسول باشند و نیاز به آپدیت سخت‌افزار کنسول به شدت احساس شود.

بعد از اینکه سونی زمان عرضه‌ی هدست واقعیت مجازی پلی‌استیشن را به طور رسمی اعلام کرد شایعات مربوط به نسخه‌ی جدید و بهبود یافته‌ی پلی‌استیشن 4 نیز روزبه‌روز بیشتر می‌شوند. حال باید منتظر ماند و دید آیا به راستی شاهد کنسول جدیدی از سونی خواهیم بود و در صورت رخ دادن این اتفاق پاسخ مایکروسافت چه خواهد بود؟

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال