مایکروسافت استارت‌آپ MicroVision را به زیرمجموعه خود اضافه کرد

مایکروسافت در رقابت با جنرال موتورز و تسلا موفق به تصاحب استارت آپ MicroVision شده است. فعالیت این استارت آپ در مورد اسکن سه بعدی و فناوری های مربوط به آن بوده است. به گزارش سرویس اخبار تکنولوژی و فناوری تکنا، مایکروسافت پس از شایعات فراوان بالاخره قرار داد نهایی با استارت آپ MicroVision را […]

مایکروسافت در رقابت با جنرال موتورز و تسلا موفق به تصاحب استارت آپ MicroVision شده است. فعالیت این استارت آپ در مورد اسکن سه بعدی و فناوری های مربوط به آن بوده است.

به گزارش سرویس اخبار تکنولوژی و فناوری تکنا، مایکروسافت پس از شایعات فراوان بالاخره قرار داد نهایی با استارت آپ MicroVision را امضا کرد. این استارت آپ پیش از این مورد توجه شرکت هایی نظیر جنرال موتورز و تسلا نیز بوده است. مایکروسافت پس از آنکه هفته مناسبی را در بازار بورس تجربه کرد، اقدام به خرید این استارت آپ کرده است.

استارت آپ مذکور در زمینه فناوری‌های اسکن لیزری مبتنی بر MEM فعالیت می کند و تحلیلگران هدف از این خرید مایکروسافت را استفاده از فناوری های آن در نمایشگر واقعیت افزوده‌ی هولولنز ۲ می دانند. از طرفی مایکروویژن نیز اعلام کرد که پیشنهاد همکاری با غول های فناوری زیادی را بررسی کرده و در نهایت این رقابت به افزایش فشار بر مایکروسافت و اقدام به خرید از طرف این شرکت منجر شده است. البته مالکیت معنوی این استارت آپ اهمیت زیادی برای مایکروسافت داشته و تمام تلاش خود را برای خرید این استارت اپ انجام داده است. مایکروویژن و فناوری‌های تحت پتنت همچون حسگر سه‌بعدی و LIDAR و ثبت تصویر آن‌ها می تواند به مایکروسافت در پروژه خودروهای خودران کمک کند. هم اکنون نیز مایکروویژن پتنت Scanned Image Projection System را در پروژه مایکروسافت هولولنز ۲ استفاده کرده و نقشی موثر در این پروژه داشت است.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال