مایکروسافت از توقف بزرگترین حمله DDoS ثبت شده روی سرور آژور آسیا خبر داد

مایکروسافت اعلام کرد موفق به خنثی کردن یکی از بزرگ‌ترین حملات DDoS روی سرورهای آژور در آسیا شده است. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، مایکروسافت در پست وبلاگی خود اعلام کرد با توجه به رواج حملات سایبری DDoS هم اکنون این شرکت در حال بررسی این حملات روی سرورها می باشد. در […]

مایکروسافت اعلام کرد موفق به خنثی کردن یکی از بزرگ‌ترین حملات DDoS روی سرورهای آژور در آسیا شده است.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، مایکروسافت در پست وبلاگی خود اعلام کرد با توجه به رواج حملات سایبری DDoS هم اکنون این شرکت در حال بررسی این حملات روی سرورها می باشد. در حال حاضر نیز توانسته یکی از بزرگترین حملات ثبت شده روی سرورهای آژور در منطقه آسیا را خنثی کند.

طبق گزارش منتشر شده توسط دیجیتال ترندز یک مشتری ناشناس سرویس آژور در ماه نوامبر هدف حمله DDoS در آسیا قرار گرفته شد. این حمله از ۱۰ هزار منبع مختلف از کشورهای آسیایی انجام . توان عملیاتی آن نیز ۳.۴۷ ترابیت بر ثانیه و با نرخ ۳۴۰ میلیون بسته در ثانیه به مدت ۱۵ دقیقه بوده است. حملات دیگری نیز در ماه دسامبر در آسیا انجام گرفته بود.

حملات DDoS همان ایجاد اختلال در ترافیک عادی یک سرور یا سرویس است که معمولاً با کمک ماشین های آلوده به بدافزار و از طریق اینترنت روی سرور های شبکه انجام می گیرد.

طبق داده های منتشر شده توسط مایکروسافت این حملات در خارج از آسیا نیز رخ داده است. به طوری که آمارهای منتشر شده در مورد حملات DDoS نشان می‌دهد هکرها با تغییر رفتار خود تلاش دارند تا در کل سال حملات خود را انجام دهند. یکی از دلایل اصلی افزایش حملات در این بخش در دسترس قرار گیری سرویس های ارزان DDoS است که هکرها ترغیب به حذف سرور می کند. اما تیم حفاظت مایکروسافت با نظارت همیشگی ازلایه برنامه و سیستم هوشمند پیشرفته برای خنثی‌سازی حملات استفاده می‌کند.

 

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال