مایکروسافت برای هک سیستم لینوکس اختصاصی خود جایزه تعیین کرد

مایکروسافت اعلام کرد هر هکری که بتواند سیستم لینوکس سفارشی این شرکت را را هک کند حداقل 100 هزار دلار جایزه خواهد داشت. مایکروسافت برای گذر از سپر امنیتی لینوکس سفارشی خود به دنبال محققان امنیتی نیز خواهد بود. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا و به نقل از Forbes، نسخه سفارشی لینوکس […]

مایکروسافت اعلام کرد هر هکری که بتواند سیستم لینوکس سفارشی این شرکت را را هک کند حداقل 100 هزار دلار جایزه خواهد داشت. مایکروسافت برای گذر از سپر امنیتی لینوکس سفارشی خود به دنبال محققان امنیتی نیز خواهد بود.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا و به نقل از Forbes، نسخه سفارشی لینوکس نسخه ای ویژه است که برای فناوری ژور اسفیر (Azure Sphere) طراحی شده و در پردازنده های موجود در گجت ها اجرا خواهد شد. ویژگی اصلی این سیستم عامل امن بودن آن است که در اجرای اپلیکیشن های ساده مورد استفاده قرار میگیرد.

مایکروسافت برای به چالش کشیدن امن بودن این سیستم عامل از هکرها درخواست کرده تا تلاش خود را برای شکستن سد امنیتی Pluton یا سندباکس Secure World امتحان کنند و  هزار دلار پاداش بگیرند. این برنامه چالش سه ماهه خواهد بود و تا 31 اوت ادامه خواهد داشت. در واقع مایرکوسافت بدین وسیله به دنبال محققان امنیتی کارآمد است که بتوانند از این سپر امنیتی عبور کنند.

مدیر عامل مایکروسافت در مورد اهمیت اینترنت اشیا در مایکروسافت می گوید: این حوزه بخش مهمی را در مایکروسافت تشکیل می دهد و کسب و کارهای ابری در مایکروسافت به عنوان بزرگترین کسب و کارهای سخت افزاری شناخته می شود. به نظر وی گجت های شخصی بی شماری تا یک دهه آینده در میان کاربران فراگیر خواهد شد. در این میان Azure Sphere نیز می تواند با تامین امنیت بهتر گجت ها استفاده از آنها را بهبود دهد. همچنین به مایکروسافت در رسیدن به اهداف خود در بخش رایانش ابری کمک خواهد کرد.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال