مایکروسافت جستجوگر Bing را برای اندروید بهبود بخشید

اگر در آمریکا  زندگی می‌کنید و از جستجوگر Bing استفاده می‌کنید، خبر خوب این است که مایکروسافت، ویژگی‌ها و ارتقاهای جدیدی را به Bing اضافه کرده است. از جمله مهم‌ترین ویژگی‌های جدید اعلام شده توسط مایکروسافت، واقعیت افزوده جستجو 360 است، که اجازه می دهد تا کاربران جهان را به روشی کاملا جدید، نظاره کنند. […]

اگر در آمریکا  زندگی می‌کنید و از جستجوگر Bing استفاده می‌کنید، خبر خوب این است که مایکروسافت، ویژگی‌ها و ارتقاهای جدیدی را به Bing اضافه کرده است.

از جمله مهم‌ترین ویژگی‌های جدید اعلام شده توسط مایکروسافت، واقعیت افزوده جستجو 360 است، که اجازه می دهد تا کاربران جهان را به روشی کاملا جدید، نظاره کنند.

bing-search8784

توسعه‌دهندگان ویژگی جدید جستجو 360 مدعی هستند که با استفاده از این قابلیت، قادر خواهید بود محیط اطراف را مشاهده و در مورد آنچه می بینید اطلاعات بیشتری کسب کنید. با استفاده از 360 می‌توانید چیزهای که در اطراف شما است و راه رسیدن به آنها را راحتر کشف کنید.

در ادامه، مایکروسافت رویدادهایی اضافه کرده، که اجازه می دهند تا کاربران بینگ بتوانند کنسرت‌های آینده، برنامه بازی‌های ورزشی، و خیلی موارد دیگری را بررسی کنند.

 

2-19

از این پس، صفحه موزیک شما را مستقیم به موزیک ویدئوها، اشعار و چیزهای دیگری که مربوط به آهنگ می‌شود، هدایت می‌کند. درنظر دوست‌داران واقعی موسیقی، این ویژگی بسیار مفید و جالب خواهد بود.

همانطور که قبلا ذکر شد، این ویژگی‌های جدید اعلام شده توسط مایکروسافت، تنها در ایالات متحده دردسترس می‌باشند. اگر در ایالات متحده اقامت دارید، باید برای به روز رسانی به فروشگاه Google Play مراجعه کنید.

 

پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال