مایکروسافت هم به صنعت خودروهای خودران علاقه‌مند است؛ اما علاقه‌ای متفاوت!

اگر شایعات مربوط به وارد شدن اپل در صنعت خودروهای خودران درست باشند، این اقدام توسط اپل می‌تواند به عنوان یکی از بدترین رازهای نگه‌داشته شده در دنیای تکنولوژی طی چند سال گذشته برای یک شرکت باشد، اما باوجود پیشرفت تکنولوژی و وارد شدن اکثر شرکت‌های مطرح خودروساز به این صنعت، ورود اپل به صنعت‌ […]

اگر شایعات مربوط به وارد شدن اپل در صنعت خودروهای خودران درست باشند، این اقدام توسط اپل می‌تواند به عنوان یکی از بدترین رازهای نگه‌داشته شده در دنیای تکنولوژی طی چند سال گذشته برای یک شرکت باشد، اما باوجود پیشرفت تکنولوژی و وارد شدن اکثر شرکت‌های مطرح خودروساز به این صنعت، ورود اپل به صنعت‌ خودروهای خودران هم نباید ما را غافل‌گیر کند. حتی گوگل نیز خود را در این زمینه دیده و حالا به نظر می‌رسد نوبت مایکروسافت شده تا به این صنعت علاقه‌مند شده باشد.

آن‌طور که گزارش‌های منتشر شده نشان می‌دهند، مایکروسافت برخلاف اپل به ساخت و تولید خودروهای خودران علاقه‌ای ندارد؛ بلکه آن‌ها بیشتر به نرم‌افزارهای مربوط به چنین خودروهایی علاقه‌مند هستند. Peggy Johnson رئیس بخش بازاریابی این شرکت در کنفرانس Converge این طور بیان کرده که مایکروسافت خود به تنهایی خودروهای خودران را تولید نخواهد کرد و آن‌ها در زمینه‌های دیگر مربوط به نرم‌افزارهای مربوط به این خودروها، فعالیت خواهند داشت.

برای مثال، برخی از شرکت‌های مطرح در این زمینه، به دنبال ایجاد خلاقیت درون این خودروها هستند. اگر شما ساعت‌های زیادی را درون خودروی خودران خود بگذرانید، طبیعتا باید بتوانید به اکثر کارهای خود رسیده و با داشتن نرم‌افزاری مناسب، برنامه‌ی خود را طی روزهای جاری تنظیم کنید. بنابراین خودروی خودران شما می‌تواند به یک دفتر کار جدیدی تبدیل شود و مایکروسافت نیز همین عقیده را دارد. احتمالا تا ورود مایکروسافت به این صنعت زمان زیادی طول خواهد کشید اما حداقل می‌دانیم که این غول دنیای تکنولوژی، علاقه‌ی زیادی را به ورود به این صنعت نشان داده است.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال