مایکروسافت راهکارهای امنیتی جدیدی را در مبارزه با باج افزارها ارائه می کند

مایکروسافت با هدف مبارزه با تهدیدهای سایبری و رواج باج افزارها ترکیبی از خدمات انسانی و فناوری های هوشمند را به صورت راهکارهای امنیتی جدید ارائه خواهد کرد. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، واسو جکال، معاون بخش امنیت مایکروسافت در وبسایت خود طی یک پست جدید از سرویس جدید این شرکت به […]

مایکروسافت با هدف مبارزه با تهدیدهای سایبری و رواج باج افزارها ترکیبی از خدمات انسانی و فناوری های هوشمند را به صورت راهکارهای امنیتی جدید ارائه خواهد کرد.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، واسو جکال، معاون بخش امنیت مایکروسافت در وبسایت خود طی یک پست جدید از سرویس جدید این شرکت به نام Microsoft Security Experts شامل محصولات امنیتی رونمایی کرد. قرار است در این سرویس ترکیبی از مهارت های نیروی انسانی و فناوری های پیشرفته به صورت خدمات ارائه شود.

مایکروسافت توسط واحد امنیت خود در سال گذشته حدود ۹.۶ میلیون تهدید باج افزاری را مسدود کرد. همچنین ۳۵ میلیارد حمله ایمیلی از جمله از طریق فیشینگ نیز توسط این واحد شناسایی شد. به طوری که این شرکت متوجه شد این فناوری برای ایستادگی در برابر جرایم سایبری به تنهایی نمی تواند موفق باشد.

 شرکت مایکروسافت بر اساس اطلاعات به دست آمده از شرکای خود ۳ سرویس مدیریتی و امنیتی دیگر ایجاد کرده است که شرکت ها در صورت استفاده از آن می توانند بر اساس نیاز خود و تیم متخصص آن را توسعه داده و دیگر نگران آموزش نیروهای جدید نیز نباشند. سرویس اول به نام Microsoft Defender Experts for Hunting می تواند یک واحد امنیت قوی برای شرکت ها بسازد. در این سیستم از داده های مایکروسافت دیفندر، آفیس ۳۶۵ و سیستم های مصرفی استفاده میشود تا تهدیدها شناسایی شوند. سرویس دوم به نام Microsoft Defender Experts for XDR به شرکتها اجازه خواهد داد تا از طریق سرویس های پیشرفته واحد امنیت خود را بهبود بخشند. سرویس آخر نیز به نام Microsoft Security Services for Enterprise سرویس جامعی متشکل از متخصصان است که با ترکیب شناسایی تهدید و مدیریت XDR توسط خود مایکروسافت به شرکت ها ارائه خواهد شد.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال