رونمایی مایکروسافت از نسخه Core i7 سرفیس‌بوک با قدرت گرافیکی دوبرابر

در کنار اولین آل‌این‌وان شرکت مایکروسافت، ردموندی‌ها از سرفیس‌بوک جدیدی نیز در رویداد نیویورک آمریکا رونمایی کردند. به گفته‌‌ی مایکروسافت، محصول جدید این شرکت که Surface Book i7 نام گرفته قدرت‌مندترین سرفیس‌بوکی است که تاکنون در بازار دیده شده و توسط پردازنده‌های Core i7 Skylake شرکت اینتل پشتیبانی می‌شود. پردازنده‌ی گرافیک جدید به کار گرفته شده در […]

در کنار اولین آل‌این‌وان شرکت مایکروسافت، ردموندی‌ها از سرفیس‌بوک جدیدی نیز در رویداد نیویورک آمریکا رونمایی کردند. به گفته‌‌ی مایکروسافت، محصول جدید این شرکت که Surface Book i7 نام گرفته قدرت‌مندترین سرفیس‌بوکی است که تاکنون در بازار دیده شده و توسط پردازنده‌های Core i7 Skylake شرکت اینتل پشتیبانی می‌شود. پردازنده‌ی گرافیک جدید به کار گرفته شده در این محصول، قدرت آن را تا دو برابر افزایش داده است.

سرفیس‌بوک جدید مایکروسافت با افزایش 30 درصدی کیفیت باتری تا 16 ساعت به طور مداوم و بدون نیاز به شارژ به خوبی کار می‌کند. طراحی جدید سیستم خنک‌کننده‌ی این محصول آن را بسیار قدرت‌مند کرده تا براساس گفته‌های شرکت 3 برابر بهتر از مک‌بوک پرو سال 2013 اپل عمل کند.

رونمایی مایکروسافت از نسخه Core i7 سرفیس بوک با قدرت گرافیکی دوبرابر

یکی از نکات عجیب معرفی این محصول که به نوعی نسخه‌ی جدید از سرفیس‌بوک‌های قبلی مایکروسافت به حساب می‌آید، رویکرد متفاوت مایکروسافت در زمینه‌ی سخت‌افزاری رایانه‌های شخصی و لپ‌تاپ‌ها بوده است. مایکروسافت تا به امروز معمولا نسخه‌های جدیدی را از سرفیس‌بوک خود رونمایی نمی‌کرد اما امروز در رویداد نیویورک این روند به طور کامل عوض شد. به عنوان مثال دو شرکت HP و Dell هر ساله نسخه‌های جدیدی را از پرچم‌داران خود به نمایش می‌گذاشتند و مایکروسافت هم در گذشته توجه بیشتری را به ایکس‌باکس و نسخه‌های جدید این محصول داشته است. شاید این تغییر نشان دهد که رویکرد مایکروسافت در زمینه‌های رایانه‌های شخصی به طور کامل عوض شده و هر ساله باید منتظر محصولی جدید از ردموندی‌ها باشیم.

درهرصورت، سرفیس‌بوک جدید مایکروسافت از ماه آینده با قیمت 2,399 دلار وارد بازار خواهد شد.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال